Робота на руку ворогу. Як у Мережі відреагували на скандал із сюжетом з позицій ЗСУ

© УНІАН
АТО 8 липня, 18:51 7185 3
Додати до обраного
Журналісти стверджують, що допомогали бійцям, а юзери вимагають відповідальності. 

У соцмережах бурхливого обговорюють скандал, що розв'язався довкола журналістів Громадського ТБ Анастасії Станко, Костянтина Реуцького та спеціального кореспондента російської "Новой газеты" Юлії Полухіної. Вони відзняли обстріли українських позицій під Авдіївкою та двох загиблих українських військовослужбовців в результаті попадання міни в бліндаж та опублікували відео. 

Через це у прес-центрі штабу АТО закликали позбавити акредитації вказаних представників ЗМІ до з'ясування всіх обставин. Саме відео, на якому чітко видно  відзняті позиції десантників, їхні обличчя і зброя, предмети, що можуть стати орієнтирами для ворога, прибрали із сайту "Громадського", повідомили у штабі.  Натомість воно є у вільному доступі на сайті "Нової газети".

У соцмережах скандал вже прокоментували політики, журналісти та звичайні юзери. Станко, Реуцького та Полухіну закликали позбавити акредитації,  а дехто пропонував притягнути їх до відповідальності через оприлюднення інформації, яку можуть використати російські військові чи шпигуни.

Щодо ситуації висловився і брат колишнього журналіста "Громадського" та нардепа Мустафи Найєма Масі Найєм. Спочатку він розкритикував дії журналістів, а згодом уточнив, що мав на увазі сюжет російського видання "Новая газета".

Також юзери закликали не допускати у зону АТО журналістів із РФ чи пропонували показати європейським партнерам відзнятий Полухіною репортаж  в якості доказів російської агресії проти України.

На скандал відреагували і у "Новій газеті" та "Громадському".

В українському виданні назвали обвинувачення необґрунтованими і додали, що матеріал не був опублікований до узгодження із військовими.

Прокоментувала те, що відбулося, і Станко особисто. Вона заявила, що  намагалася допомогти силовикам і події відбувалися поруч із журналістами. Також вона висловила сподівання, що матеріал "Громадького" про обстріли у промзоні опублікують, а військові пояснять, чи є в ньому кадри, які загрожують безпеці силовиків. 

Реуцький написав, що журналісти допомагали евакуювати та накласти бинти пораненим бійцям АТО, а командування ВДВ знало про російських журналістів ще за день до знімання.  

Натомість у "Новій газеті" написали, що Полухіна зафіксувала використання забороненого озброєння, а знімання велося із дозволу офіцерів. Обвинувачення із боку прес-центру штабу АТО у російському виданні назвали брехнею. 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / Новая газета / ЯЮ
Побачили помилку - контрол+ентер
АТО 8 липня, 18:51 7185 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
Вибір редакції