У російській "Новой газете" назвали брехнею звинувачення прес-служби Штабу АТО

Прес-карта Юлії Полухіної© Новая газета
АТО 8 липня, 18:13 1910 1
Додати до обраного
Згідно з заявою редакції, журналістка вела знімання відкрито і з дозволу офіцерів, хоча представники ЗСУ повідомили про протилежне.

В редакції російської "Новой газеты" стверджують, що їхня журналістка Юлія Полухіна не знімала вогневі точки і позиції української армії, а звинувачення пресс-служби Штабу АТО назвали брехнею.

Як зазначається на сайті видання, в ролі журналіста "Новой газеты" вона інтерв'ювала командувача ВДВ України, який нібито дозволив їй роботу в передмісті Авдіївки і "з загрозою для власного життя зафіксувала обстріл розташування підрозділів ЗСУ зі 120-міліметрових мінометів, які, згідно з мінськими угодами, повинні були бути відведені на визначену відстань від лінії розмежування".

Читайте також: Скрипін відповів на звинувачення екс-команди "Громадського" і міркує, як повернути гроші

"З нашим журналістом, як того вимагають правила, встановлені штабом АТО, перебував прес-офіцер ЗСУ", - додали в редакції.

"Журналіст "Новой газеты" не знімав ні вогневі точки, ні позиції української армії, а вів знімання всередині тимчасового сховища бійців ВСУ, робив це відкрито і з дозволу офіцерів. Усі звинувачення, висловлені прес-службою АТО, є брехнею. Своїм рішенням вони поставили під сумнів роботу кореспондентів "Новой газеты" в Україні, що абсолютно не сприяє об'єктивному висвітленню трагічних подій, що відбуваються на сході країни", - заявили в російському виданні.

У редакції також "впевнені, що це позиція окремих командирів та посадових осіб української армії, які, "за старою радянською звичкою вважають, що суспільство не може і не повинно знати правду про події в зоні конфлікту, тому що ця правда може загрожувати їх відомчим і особистим інтересам".

Раніше прес-центр штабу АТО повідомив про те, що клопоче перед СБУ про припинення акредитації журналістів Громадського ТБ Анастасії Станко, Костянтина Реуцького і спеціального кореспондента російської "Новой газеты" Юлії Полухиной за те, що вони відзняли обстріл українських позицій і двох загиблих українських військовослужбовців в результаті попадання міни в бліндаж. Згідно з повідомленням, представника російського видання журналісти "Громадського ТБ" представили як свого працівника.

Також на сторінці прес-служби Штабу було опубліковано заяву 81 окремої аеромобільної бригади: військові повідомили, що припиняють свою співпрацю з "Громадське ТБ "через розповсюдження фото - та відеоматеріалів з бойових позицій підрозділів", а також "через співпрацю з російськими інформаційними порталами".

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Новая газета / А.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
АТО 8 липня, 18:13 1910 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції