Українські залізничники отримали перше за два місяці вугілля з окупованого Донбасу

Залізничний рух на цій ділянці залізниці був припинений ще 1 червня 2016 року.

Після довгої перерви, Україна знову відновила прийом вугілля із зони АТО через залізничний перехід "Микитівка-Майорськ", отримавши 43 вагона палива.

Про це повідомили у прес-центрі штабу АТО на сторінці в Facebook.

"На територію підконтрольну українській владі після майже двохмісячної перерви прибули перші 43 вагони з вугіллям для електростанцій України. Ця подія дуже вагома на сучасному етапі, адже рух поїздів по цьому перегону – це, по-перше, фактор стримування активних бойових дій у цьому районі. По-друге, це стабілізація соціально-економічної галузі, а саме, вантажообіг підживлює роботу українських підприємств, які працюють у рамках українського законодавства, але їхні потужності виробництва знаходяться на території ОРДО. Це винятково українські підприємства, які дають вугілля для електростанцій багатьох областей України. Це економічна складова", - розповів перший заступник начальника дирекції Донецької філії Укрзалізниці Андрій Газізов.

За його словами, зараз запрацювала одна відновлена залізнична колія, а це лише 30 відсотків від пропускної здатності перегону у нинішніх умовах.

"Проблема у тому, що ще необхідно відновити другу колію і тут повністю знищена контактна мережа та використовувати можна лише локомотиви на дизельній тязі. Відновлення контактної мережі – дуже складний проект, який потребує врахування багатьох факторів, і один з головних – це припинення ведення бойових дій у цьому районі, адже цей проект дуже вразливий до будь-яких обстрілів", - додав Газізов.

Він також зазначив, що після відновлення залізничного сполучення у цьому районі місцеві залізничники сподіваються на подальші кроки щодо відновлення інфраструктури перегону "Микитівка – Майорськ", що збільшить його вантажообіг.

"Керівництво нашої залізниці переконане, що здоровий глузд таки переможе у цьому питанні і у недалекому майбутньому тут відбуватимуться не лише перевезення вантажів, але почне працювати й пасажироперевезення", - наголосив він.

Нагадаємо, що залізничний рух на цій ділянці залізниці припинився 1 червня 2016 року, а вже 5 червня колії, по яких ще курсували потяги, були пошкоджені потужними обстрілами. І з того часу місцеві мешканці цього району забули, що таке тиша. Кожного дня туди почали прилітати боєприпаси випущені із забороненого мінськими угодами озброєння, знищуючи існуючу інфраструктуру.

Повʼязані теми:

Наступна публікація