Блондинка за кермом: викладач-пародист і шифровані конспекти

© фото: Марія Максименкова
Заняття стали набагато цікавішими – чого лише варте незабутнє "у жезла є "око" від мого викладача.

Настав довгоочікуваний момент – мені дали інструктора. Загадковий мужчина, про якого я майже нічого не знаю, окрім імені та марки авто, яке мені доведеться мучити найближчі два місяці.

З'явився новий чоловік у моєму житті абсолютно неочікувано – сама випросила. Наприкінці чергового теорзаняття я наївно запитала "коли ж у нас почнеться нарешті практика". На що отримала бадьору відповідь – "о, то я зараз розподілю між вами інструкторів і одразу почнете".

Недобрі, ой які недобрі погляди "однокласників" були направлені у мій бік. Мені навіть здалося, буцімто я була єдиною, хто хотів встати з-за книжок на шлях шаленого автомобільного майбутнього. Але я точно хотіла, тому стала завзято вимагати найгірше авто для найкращої підготовки.

Авто "видали" звичайне, хоча на погрозу посадити мене за трактор я гордо відповіла, що маленькій пані саме підійде такий монстр, але категорія транспорту інша (таки щось я з тої теорії вивчила). А от інструктора пообіцяли хорошого.

Мої практичні заняття почнуться вже цього тижня, і, якщо чесно, нетерпіння таке ж сильне, як і побоювання. Уточню – за кермо я сідати вже майже не боюся, а от у тому, що відбуватиметься після того, як заведу машину – не впевнена.

Читайте також: Блондинка за кермом. Мрії, страхи і перше заняття

Читайте також: Блондинка за кермом: незручні запитання про хабарі та нові виклики

У мене було кілька "приватних" занять на автодромі, на яких я вже запам'ятала, як заводити авто, як слухати десь у надрах авто "прокачку бензину" (святі Небеса) та як починати рух, плавно відпускаючи ("плавно, я сказав!") педаль зчеплення.

І хоч принцип керування авто із механікою (так, я вже з крутим виглядом користуюся "чоловічою" термінологією) скрізь однаковий, боюся зіштовхнутися з нюансами, через які доведеться все вчити наново.

Зізнаюся, в планах у мене - шокувати інструктора своїми фігурами "вищого пілотажу" на кшталт заводити авто та не глухнути. Однак якщо виявиться, що у його машині якась особливо тонка душевна організація – можу розгубитися.

Особливо, якщо він буде підвищувати голос, оскільки в таких випадках я одразу втрачаю упевненість та судомно хапаюся за руль, забуваючи про педалі.

Читайте також: Блондинка за кермом: як поганяти на авто без прав і відеоексперимент на першому водінні

Хоч наш викладач й казав "якщо ви на повній швидкості вилетіли на перехресті на зустрічку та залишилися живі, то ви вже потерпіть трошки крики вашого інструктора", та про мене – хай вже використовує нелітературні звороти, але все-таки краще без криків.

Щодо теоретичних занять, то віднедавна вони стали набагато цікавішими та відповідальнішими, оскільки зараз ми вивчаємо дорожні знаки та сигнали. Зізнаюся, це дуже навіть весело, коли викладач граційно демонструє усі рухи регулювальника, видаючи незабутнє "у жезла є "око" - якщо воно дивиться на вас – можна тільки вправо".

Крім того, на попередньому занятті для того, аби розібратися із правилами регулювання дорожнього руху, довелося пригадати і креслення. Тепер мій зошит виглядає дуже загадково, оскільки наступного дня після уроку я нічого не зуміла розібрати. Якщо комусь вдасться – можете проконсультувати мене в коментарях.

Конспект, для блогів
фото: Марія Максименкова

Тож відтепер я морально готуюся до подвійною навантаження, адже кількість моїх занять збільшиться удвічі, а то й більше. До речі, дуже сподіваюся, що інструктор дозволить мені знімати мої фінти на дорозі, щоб можна було спостерігати за своїй "прогресом" - і мені самій, і вам, моїм читачам.

А поки весь світ нездорово фанатіє від покемонів, які вже серйозно набридли, можете подивитися автомобільний спосіб ловити монстрів. Попереджаю, він жорстокіший.

Приєднуйтесь також до групи ТСН.Блоги на facebook і стежте за оновленнями розділу!

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції