Боротьба з палінням

Влада Нью-Йорку веде запеклу боротьбу з палінням, витрачаючи мільйони з міського бюджету. Найдивовижніше - те, що люди дійсно кидають палити!

Соціальна реклама скоротила майже на чверть чисельність курців у Нью-Йорку за останні три роки, стверджує газета Daily News із посиланням на дані експертів.

Головним героєм антитютюнових телевізійних рекламних роликів був чоловік, у якого через рак горла вирізана частина гортані. У минулому запеклий курець тепер може приймати їжу тільки через отвір у горлі, котрий він і демонструє телеглядачам.

Між іншим, на антитютюнову рекламну кампанію з міської скарбниці було витрачено близько 10 мільйонів доларів.

Експерти думають, що саме цей сюжет став вирішальним аргументом у виборі курити чи не курити, а не податковий тиск на виробників сигарет і ріст ціни на тютюнову продукцію на третину.

Нью-Йорк також став першим містом у США, де кілька років тому влада, незважаючи на негативну реакцію з боку власників ресторанного бізнесу, ввели в ресторанах заборону на паління.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції