Аварію у Харківській області ліквідовують

За уточненими даними, вчора там зійшло з рейок 19 вагонів.

Залізнична аварія
УНІАН
Останнім часом на українській залізниці почастішали аварії (на фото - аварія потягу на станції "Тернопіль-товарний").
Усі 19 вагонів вантажного потягу, які учора, 6 серпня, о 13:15 ійшли з рейок на 125-му кілометрі ділянки Прокопівка-Старовірівка Південної залізниці у Куп`янському районі Харківської області, піднято і відправлено у депо для проведення ремонту. 

Як повідомили УНІАН у прес-службі Міністерства з питань надзвичайних ситуацій, також відновлено контактну лінію високої напруги. Тривають роботи з відновлення залізничного полотна. До робіт залучено два ремонтні потяги. На місці події працює оперативна група Головного управління МНС у Харківській області. 

Нагадаємо, вчора у Харківській області зійшли з рейок порожні вагони вантажного потягу №2419, що належали російським компаніям.

Повідомлялася різна кількість вагонів, що зійшли з рейок (від 10 до 21). За останніми уточненими даними, в аварії постраждало 19 вагонів, причому 15 з них перекинулося.

Внаслідок аварії зруйновано 2 електроопори контактної лінії високої напруги та пошкоджено 400 м залізничного полотна. Рух поїздів по аварійній ділянці тимчасово обмежено та здійснюється по об`їзному маршруту. 

Жертв та постраждалих немає. Попередня причина аварії - технічна несправність піввагона №14.

Сьогодні о 10:45 на перегоні Старовірівка - Прокопівка було відновлено рух залізничного транспорту.

Як повідомили УНІАН в Управління взаємодії з засобами масової інформації “Укрзалізниці”, у відновлювальних роботах брали участь відновлювальні поїзди станцій Основа та Куп’янськ. 

Причини інциденту розслідуються дорожньою комісією на чолі з начальником Південної залізниці Віктором Остапчуком.

У зв'язку з інцидентом на Харківщині, з критичними заявами, адресованими українським транспортникам, виступив заступник голови Секретаріату президента Віктор Бондар. Він заявив, що в Україні проблема безпеки на транспорті стала системною та потребує принципового вирішення. 

Бондар наголосив, що керівництво Міністерства транспорту і зв'язку наполегливо демонструє свою неадекватність цим завданням. Про це свідчить, зокрема, заява прес-служби Мінтрансзв’язку щодо зниження на 24,3 % кількості аварій на транспорті за 6 місяців 2007 року порівняно з відповідним періодом 2006 року. 

Бондар назвав це прикладом маніпуляцій зі статистикою та намаганням приховати реальний стан справ у галузі. "Як відомо, факти – річ уперта, і вони свідчать протилежне. За шість місяців 2006 року, коли наша команда очолювала Міністерство, на залізничному транспорті не відбулося жодної катастрофи чи аварії. Натомість, тільки за липень 2007 року на залізницях України сталося дві катастрофи та низка серйозних інцидентів. Виглядає, що у Мінтрансі настільки захопилися пошуком показників ефективності нинішнього керівництва, що не помітили, як стали суперечити здоровому глузду", – заявив він.
 
Він також нагадав, що за офіційною статистикою Мінтрансу, кількість ДТП за участю ліцензованого ним автотранспорту загального призначення скоротилась з 234 подій у 2006-му до 86 у цьому році. Водночас за повні сім місяців 2007 року смертність у цьому сегменті автотранспорту зросла на 1%. 

"Спостерігаємо нонсенс. При скороченні майже утричі кількості ДТП, про що звітує Мінтранс, збільшилася кількість загиблих. Подібна "арифметика" свідчить або про некоректне використання статистичних даних, або про відверте їх фальшування", – підкреслив заступник глави Секретаріату президента.
 
На його думку, маніпуляції зі статистикою є для міністра Миколи Рудьковського останньою надією утриматися на посаді. Бондар також наголосив, що керівництво Мінтрансзв’язку не бажає помічати проблем. Це, зокрема, демонструють факти прокурорської перевірки діяльності Міністерства.

Віктор Бондар
УНІАН
Віктор Бондар знову критикує Мінтранс.
В одному з документів прокурорського реагування Генеральної прокуратури України відзначається, що із численних відомчих перевірок стану профілактичної роботи на залізницях жодною "не виявлено суттєвих порушень". 

Водночас упродовж першого півріччя 2007 року за результатами прокурорських перевірок у галузі порушено 345 кримінальних справ, з яких 183 вже направлено до судових інстанцій. За цей самий період задоволено 1030 протестів прокурорів, а за актами прокурорського реагування притягнуто до відповідальності 3052 посадовців, які працюють на транспорті, повідомив Бондар.

"Настав час зупинити словоблуддя і перейти до жорстких професійних дій з наведення порядку на транспорті. І першим кроком до цього має стати відставка міністра транспорту", – акцентував чиновник.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / Р.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції