На Кіровоградщині вчителі б'ють учнів

(Фото: newizv.ru)
Чорнa хронікa 14 листопада, 2008, 12:22 969
Додати до обраного
Впродовж останнього місяця на Кіровоградщині порушено три кримінальні справи за фактами застосування працівниками освітніх закладів фізичного насильства щодо неповнолітніх.

Як повідомили в прес-службі прокуратури Кіровоградської області, останні два таких випадки зафіксовано в Знам’янському районі. Учитель музики Богданівської загальноосвітньої школи, обурившись з приводу заподіяння тілесних ушкоджень його сину неповнолітнім, 1995 року народження, викликав підлітка з уроку і завдав кілька ударів руками у голову, спричинивши легкі тілесні ушкодження.

Інший випадок трапився у Знам’янській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів, у якій перебувають діти з фізичними вадами. Вихователька, достовірно знаючи, що 13-річний учень, хворий на дитячий церебральний параліч, не може чинити опір, дерев’яною палицею заподіяла йому легкі тілесні ушкодження.

Перевірками встановлено, що вихователька била й інших вихованців інтернату. Зокрема, нанесла декілька ударів руками та ногами 13-річній дитині, яка страждає на дитячий церебральний параліч та спастичну диплегію, та металевими ключами ударила по голові неповнолітнього, завдавши фізичного болю.

За даними фактами Знам`янська міжрайонна прокурора порушила кримінальні справи за ознаками злочинів, передбачених статтями про умисне легке тілесне ушкодження та про побої і мордування. Триває слідство.

У жовтні цього року на Кіровоградщині було порушено кримінальну справу відносно вчителя англійської мови Павлиської загальноосвітньої школи ім. Василя Сухомлинського, який під час уроку вдарив стосом зошитів по голові одного з учнів.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.Г.
Побачили помилку - контрол+ентер
Чорнa хронікa 14 листопада, 2008, 12:22 969
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції