Депресія чи остеопороз?

Американські вчені стверджують: використання антидепресантів може спричиняти прямий вплив на остеопороз.

Антидепресанти спричинюють ламкість кісток
'pills' by porridgegoblin.deviantart.com
Американські вчені прийшли до висновку, що деякі антидепресанти можуть підсилювати остеопороз у немолодих чоловіків та жінок. Це захворювання пов'язане з ушкодженням кісткової тканини і веде до переломів та деформації кісток. Ліки, відомі як селективні інгібітори зворотного захоплення серотоніну, використовуються для лікування депресії, уповільнюючи або пригнічуючи дію білка, який переносить серотонін - нейромедіатор, що бере участь у процесах сну і депресивних станах. Оскільки серотонін є і в кістках, то виникає можливість впливу антидепресантів на щільність кісткової тканини, а відповідно - і ризик переломів.

62% антидепресантів, що виписуються у Сполучених Штатах припадає на частку саме таких препаратів. Доктор Сюзен Дієм та її колеги з Університету Міннесоти лікували 2 722-ох жінок, середній вік яких 78,5 років, і пришли до висновку, що використання цих антидепресантів може спричиняти прямий вплив на остеопороз. У зв'язку із цим дослідженням Елізабет Хані та її колеги з університету Орегона здоров'я і науки провели аналогічне дослідження 5 995 чоловіків у віці 65 років і більше. Було виявлено, що чоловіки також страждають від зниження щільності стегнової кістки при застосуванні випробовуваних ліків порівняно з тими, хто не використовує антидепресантів.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Подробности.ua / ЛП
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції