Директор "1+1 медіа" назвав п'ять особливостей розвитку сучасного українського кінематографа

© ТСН.ua
У кого є контент, що відповідає вимогам цільової аудиторії, той і є "королем гори", - Олександр Ткаченко.

Лояльне законодавство, ко-продакшн і круті історії врятують українське кіно. Такого висновку дійшли під час Public talk на тему "Де українське кіно?" генеральний директор "1+1 медіа" Олександр Ткаченко та співзасновник FILM.UA Group Сергій Созановський.

Зустріч відбулась 13 липня у мітінг румі Fedoriv у рамках професійної частини фестивалю Де кіно. Відповідаючи на запитання залу, очільники двох найпотужніших виробників відеоконтенту країни, озвучили 5 особливостей розвитку сучасного українського кінематографа.    

"У кого є контент, що відповідає вимогам цільової аудиторії, той і є "королем гори". Не важливо де: в серіалах, повнометражних фільмах, головне - це історія", - зазначив Олександр Ткаченко.

"Світ змінився. Сьогодні фільми стають популярними не в кінотеатрах, а на YouTube. Вже практично не залишилося мастодонтів, які не спробували себе в цьому. Все рухається в digital", - переконаний Сергій Созановський.  

Закон "Про державну підтримку кінематографії в Україні", прийняття якого перенесли на осінь 2016 року, вкрай важливий для розвитку українського кіно. Олександр Ткаченко розповів, що ухвалення цього закону дозволить залучити закордонні інвестиції та запросити в Україну європейські компанії для ко-продакшина. Це дозволить українським продюсерам мінімізувати фінансові ризики, а українським професіоналам кіно отримати робочі місця і безцінний досвід роботи з європейськими колегами".  

"Закон про державну підтримку кінематографа, допоможе маленькій дитині - українському кіно - піти і заговорити", - зауважив Сергій Созановський.

В умовах високого конкурентного середовища та маленького ринку збуту, українське кіно може бути успішним, якщо компанії-виробники будуть працювати у ко-продакшні з українськими та європейськими виробниками. Олександр Ткаченко переконаний, що рушієм українського кінематографу все-таки є комерційне кіно. А щоб воно було успішним, потрібно орієнтуватись на експорт. Тому потрібні сценарії, що будуть цікаві не тільки українському глядачеві, а й міжнародному". "Ми працюємо на маленькому ринку. В умовах жорсткої конкуренції з американськими і російськими фільмами дуже складно розраховувати на прибуток тільки від українського глядача. Тому ми зацікавлені, щоб наше кіно вироблялося на українській території, а продавалося на інших. Якщо ми покажемо якість, професіоналізм, захопленість - інвестиція з'являться", - додав Сергій Созановський.

Сьогодні  молоді таланти можуть стати в основі зародження українського незалежного кіно. Одна з можливостей заявити про себе – участь у фестивалях.

"Кількість талантів, які вже зараз здатні якісно виконувати поставлені завдання, і кількість необхідних нам кадрів не можна порівняти. Тому нам цікаво бачити людей, які здатні народжувати креативні ідеї та втілювати їх в життя. Якщо ми знайдемо таких - ми готові дати їм дорогу", - резюмував Олександр Ткаченко.

Нагадаємо, тема фестивалю короткого метру Де кіно -  "Я знаю країну, в якій живу". На фестиваль приймаються роботи у номінаціях: "вебізод", "фільм на мобільний телефон", "трейлер до власного серіалу" та "ремейк на відомий фільм". Прийом робіт  продовжено до 7 серпня. Окрім того, у рамках фестивалю проходить пітчинг кліпів The Next Big Thing-2016, де також очікуються роботи до 7 серпня.  

Нагадаємо, що раніше генеральний директор "1+1 медіа" Олександр Ткаченко звернувся до Кабінету міністрів України та Верховної Ради із пропозицією затвердити систему заохочення українських виробників серіалів і фільмів.

Ткаченко також вважає важливою розробку національної програми створення української серіальної та кіноіндустрії.

 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / О.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції