Зірка постала у гламурному образі.
Популярна акторка Мілла Йовович, яка показала неймовірно схожу на себе донечку, взяла участь у міжнародній рекламній кампанії ювелірних брендів Португалії.
Міла втілила гламурний образ спокусниці у фотосесії, головним акцентом котрої стали різноманітні прикраси.
До слова, проект створений за підтримки Асоціації ювелірних виробів та годинної майстерності Португалії AORP.
Ця рекламна кампанія є частиною стратегії Португалії стосовно підвищення рівня експорту ювелірних виробів. Зокрема, планується його досягнення у розмірі 150 мільйонів євро щорічно.
Так, Йовович своїми світлинами представила шість ювелірних брендів: Eleutério, Leitão & Irmão, Luísa Rosas, Mimata, Monseo і Rare Jewellery.
Нагадаємо, Міла Йовович оновила імідж стильною стрижкою.