Найкраща онлайн-реклама десятиріччя

Гламур 21 грудня, 2009, 18:25 3113 1
Додати до обраного
Світовий лідер в області медіа-розміщення вірусних кампаній GoViral спільно зі світовими експертами вірусного маркетингу сформував список 40 революційних інтерактивних кампаній.

Остаточний вибір десятки кращих кампаній, які визначили шляхи розвитку сучасної індустрії онлайнової реклами, професіонали довірили широкій громадськості, запустивши на своєму сайті відкрите голосування.

 Претенденти:

1. 2000: John West – Bear
Одне з самих передових відео. Ролик Leo Burnett, що показує бійку Кун-фу ведмедя і рибака із-за риби, став першим в світі представником вірусної Інтернет реклами. 

2. 2001: Agent Provocateur feat. Kylie Minogue – Proof
Кайлі Міноуг в нижній білизні Agent Provocateur звивається на механічному дикому бику. Це відео спочатку призначалося для трансляції в кінотеатрах, але після того, як його визнали дуже відвертим, воно почало агресивно завойовувати Інтернет.

3. 2001: BMW Films – The Hire
Серія короткометражок в голлівудському стилі змінила звичні підходи до просування дорогих автомобілів. Компанія BMW під чуйним керівництвом і при безпосередній участі агентства Fallon створила такий феномен, як онлайн-фільм.

4. 2002: Nikefootball.com – Secret tournament
Коли Nike щось робить, він робить це чудово. 24 зірки, 8 команд, один переможець. Секретний онлайновий турнір привів Nike до вражаючої рекламної перемоги під час трансляції World Cup 2002.

5. 2002 US Army — Americas army game

http://www.americasarmy.com/
Гра була розроблена Col. Wardynski, який придумав, як за допомогою відео гри вербувати в американську армію. Гра "Americas Army" входила в список десятки кращих шутеров з 2002 по 2008 рік. Вона навіть піддавалася критиці за дуже ефективне вербування молодих американців в армію.


6. 2003: Coca-Cola — Foot Bag

Анімаційний gif чоловічок руху "Keep Britain Tidy", що штовхає м'яч на банці Coke, — один з простих і цікавих прикладів цифрового маркетингу.
http://awards.agenciaclick.com.br/footbag/en/

 

7. 2003: Trojan — Trojan Games

Для реклами презервативів Trojan у Великобританії агентство Adventa LOWE запустило сайт Trojan Games. Кампанія виграла золотого лева на 51 фестивалі Канна, а ролики, що демонстрували неймовірну витривалість і міцність на розрив презервативів Trojan, були проглянуті більше 40 млн. разів.

http://www.trojangames.co.uk/

 

 

8. 2003: Orange — Orange Wednesdays

Підключися до будь-якої послуги Orange в середу і отримай 2 квитки в кіно. От так ось просто. Найтриваліша і найуспішніша маркетингова стратегія у Великобританії.

http://web.orange.co.uk/p/film/orange_wednesdays

 


9. 2004: Burger King — Subserviant Chicken

Людина, одягнена в костюм курчати, виконає всі ваші письмові команди: що тут може не сподобатися? Без сумніву — це одна з найкращих кампаній всіх часів.

http://www.bk.com/en/us/campaigns/subservient-chicken.html

10. 2004: Google — Gmail April's fool and viral invites

Маючи багату історію першоквітневих жартів Google використовував цю можливість для запуску поштового сервісу Gmail в блогосфері. Отримай запрошення і створи безкоштовну поштову скриньку, мовилося в прес-релізі. Блоггери не знали, як на це реагувати, але точно знали, що про це треба написати.

 
11. 2005: Lynx — Tickle

Хлопчики люблять лоскотати дівчаток пір'їнкою і насолоджуватися їх хихиканням. Так було завжди і так буде завжди.

 


12. 2006: Marc Ecko – Still Free

Кращі віруси зазвичай привертають масову увагу, а в деяких випадках викликають спори і обурення. Ця кампанія не стала виключенням. Marc Ecko зняв на любительське відео, як два граффіті-художники проникають на американську авіабазу Ендрюс і пишуть на
літаках "Stillfree" (Все ще вільний).

http://www.stillfree.com/

13. 2006: Dove – Evolution

Грандіозний приклад того, як бренд використовує мережа для завоювання довіри споживачів. Показавши Інтернет-користувачам фэшн-індустрію "за сценою", Dove підійнялася на високі етично-духовні позиції.

 

14. 2006: Eepybird.com — Mentos + Diet Coke experiments

Ця кампанія ніколи не планувалася ні "Coca-Cola", ні "Mentos". Все почалося з експериментів Eepybird. Ролики Інтернет зірок аторов проекту Фріца Труні (Fritz Grobe) і Стефана Вольца (Stephen Voltz) проглянули більше 60 млн. разів.

 

15. 2006: Blendtec – Will it blend
Деякі люди і рекламні кампанії мають успіх не завдяки, а всупереч усьому. Tom Dickson і Blendtec два чудових тому прикладу. 90 відео і 100млн переглядів назавжди вписали Blendtec "Will it blend" в Інтернет історію.

Компанія Blendtec, що проводить професійні блендери, в рамках кампанії "Will It Blend" подрібнюють в своїх блендерах все, що попадеться їм під руку: безглузду валентинку, фотоапарат, плеєр. Але найбільша кількість переглядів — більше 3, 5 мільйонів у ролика, в якому в пил перетворили самий очікуваний телефон минулого року, — iPhone.

 

16. 2006: Mini — Ave а word
Інтерактивне відео кінематографічної якості персоніфікує кожного користувача, ненав'язливо підштовхуючи ділитися їм з друзями.

http://aveaword.glueserv.com/

17. 2006: Nike – Nike+
Nike+ пішов набагато далі, ніж дозволяла собі раніше реклама, і упровадивши спортивний бренд в життя своїх споживачів. Без сумніву, за цим майбутнє маркетингу.

http://nikerunning.nike.com/

18. 2007: IKEA – Dream Kitchen
Узяти щось елементарне, таке, як веб-сайт, який використовується в рекламних цілях вже більше десятиліття, і повністю його переробити, граючи переважно з формою, чим з контентом.

http://demo.fb.se/e/ikea/dreamkitchen/site/default.html

19. 2007: Diesel – Heidis 15mb of fame
Heidis — це те, що Diesel завжди вдається краще всього. Зробити те, що інші не наважилися б, і зробити це несподівано і дуже сексуально.

http://www.farfar.se/awards/cannes2007/heidies/

20. 2007: Scandinavia Online — Sol Comments

Проста банерна кампанія Sol Comments складалася з написаних від руки банерів, які створювалися копірайтерамі в реальному часі, відповідно до контенту сайтів, на яких вони були розміщені.

 

21. 2007: Quiksilver – Dynamite surfing

Як бути фанатові серфінгу, якщо він живе в країні, де не буває хвиль? Доводиться використовувати динаміт, щоб їх створити. І, звичайно ж, зняти все це на камеру мобільного телефону і викласти в Інтернет! Цей вірусний ролик, розроблений датським рекламним агентством Saatchi & Saatchi, до цих пір розбурхує уяву всіх любителів серфінгу незалежно від віку. І довгий час залишалося загадкою — реальні це зйомки, чи ні, адже дуже вже неправдоподібно виглядає відео, начебто зняте мобільним телефоном.

 

22. 2007: Nike feat. Ronaldinho – Touch of Gold
Великий бразильський футболіст отримує пару нових бутсів і влаштовує майстер-клас по приборканню м'яча. Вірус знятий в стилі домашнього відео за замовленням Nike. Це відео було зняте виключно для демонстрації на сервісі YouTube. Успіх ролика в тому, що він дійсно ідеально підходить під формат сервісу. Хороший приклад ситуації, коли компанія розуміє свою аудиторію.


23. 2007: Emirates – Non Stop Fernando

Безпосадочні перельоти з Дубаї в Сан Паоло рекламував Fernando Ferreira, розповідаючи онлайн 14 годин 40 хвилин без перерви про своє рідне місто.

24. 2008: Nike — Photo ID
Nike розширив межі звичних форм мобільної реклами, запустивши сайт, що дозволяє споживачам створити власний колір кросівок за допомогою свого мобільного телефону.

http://awards.akqa.com/Awards2008/iab/Nike_Photo_iD/default.html

25. 2008: Orange — Internet balloon race
Рідко зустрінеш більш креативну онлайнову кампанію, ніж віртуальна гонка повітряних кульок через тисячі веб-сайтів. На нашу думку Playballoonacy підняла планку інноваційності і онлайнової креативності.

 

http://www.playballoonacy.com/

26. 2008: Skype – Nomad
Одна подорож, 33 дні і насичений графік заходів. Так 26-річна Ребека з Австралії популяризувала добродійний проект Motivation.

http://www.skypenomad.com/


27. 2008: Philips — Carousel

Потрапив в наш шортліст за те, що зробив сайт привабливішим, дивовижнішим і цікавішим. Врешті-решт, завжди краще один раз побачити, чим сто разів почути.

http://www.cinema.philips.com/

28. 2008: Warner Brothers — Why so serious?
До моменту свого прем'єрного показу кінофільм "Темний лицар" був самим очікуваним фільмом всіх часів. А коли б не кампанія "Why so serious?" і не Інтернет, який звів воєдино всі її елементи, ми б не піддалися масовою Бетменофобії.

http://thedarkknight.warnerbros.com/videopage.html


29. 2008: Uniqlo — Uniqlock

 

Онлайн-кампанія "Uniqlock" для японського рітейлера одяг Uniqlo є красивим прикладом геніального підходу до використання досить аналогового медіа ресурсу.

http://www.uniqlo.jp/uniqlock/?id=IRE0BhTTKYM5E5dI

 

30. 2008: Jewish Council for Education & Research — The Great Schlep
Кожному стратегові варто повчитися на цьому прикладі. Узяти за основу ідеї один ключовий інсайт і реалізувати її, залучаючи і розважаючи людей, не забуваючи при
цьому про свою частку на ринку.

 


31. 2008: Burger King — Whopper sacrifice
Видали 10 друзів і отримав безкоштовний бургер. Геніально тому, що тонко уловили, що у кожного на Facebook є декілька друзів, які настільки вам байдужі, що готові проміняти їх на whopper.

32. 2008: Cadbury’s — Gorilla

Гумор і чарівність. Приклад того, як цифрова реклама може досягти ширшої (не мережевої) аудиторії.

33. 2008: T-Mobile – Life’s for Sharing

Флешмоби використовували в рекламі і раніше, але ніколи не доводили їх до такого високого рівня, як це зробила T-mobile в рамках кампанії "Life’s for Sharing". Інтернет використовувався на протязі всієї підготовки і реалізації проектів.

 


34. 2008: Obama’s online campaign

Широке використання онлайнової реклами і соціальних мереж дозволило Обамі зв'язатися з мільйонами молодих впливових виборців. Зразок для всіх майбутніх політичних кампаній.

http://my.barackobama.com

 

35. 2009: Pringles – interactive ad banner
Стандартний MPU банер існує вже більше 10 років, дивує, що ніхто не додумався до цього раніше. Чим більше натискаєш на нього, тим смішніше він стає.

http://bit.ly/94k2m

36. 2009: District 9 — I-roll

 

http://www.inskindemo.com/DEMO/sonyd9iroll.html

37. 2009: Nike, Nike Football+

http://www.nike.com/nikefootball/training/goelite?
locale=en__EMEA

38. 2009: Fiat — eco:Drive

http://www.fiat.com/ecodrive/

39. 2009: Tourism Queensland — Best Job in the World

 


40. 2009: Drop the weapons — Choose а different ending
 

 Читайте також:

Топ-10 найбільш небезпечних помилок водіїв

Рейтинг найуспішніших співаків 2009 року

Британська Times назвала Обаму людиною десятиліття

Названо найдорожчі вулиці світу

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами adme.ru / Г.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гламур 21 грудня, 2009, 18:25 3113 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції