Роберт де Ніро та Аль Пачіно, самі того не знаючи, рекламували годинники

Позов від імені відомих кіноакторів Роберта де Ніро й Аль Пачіно подано в середу проти компанії, яка продає годинники.

Вона без дозволу використовувала в рекламі своєї продукції зображення зірок Голлівуду. Позов проти компанії Tutima взято до розгляду в окружному федеральному суді Нью-Йорка на Манхеттені.

Як стверджують де Ніро і Пачіно, їхні зображення, імена і голоси з фільму "Право на вбивство", який нещодавно вийшов на екрани, були без дозволу використані Tutima в рекламних цілях. Відповідачем у позові названо також дистриб'юторську компанію Overture Films, яка займалася розповсюдженням стрічки.

Адвокати позивачів вважають, що ця фірма знала про неправомірне використання Tutima образів де Ніро і Пачіно. Як наголошується у заяві Overture Films, в компанії "здивовані" поданням проти неї позову, оскільки "з цього питання від Пачіно, де Ніро чи їхніх представників впродовж місяців жодних сигналів не надходило".

У тексті позовної заяви, у свою чергу, сказано, що, якби Tutima і запитала їх про співпрацю в рекламі, компанії "було б дано категоричну відмову". Аль Пачіно, вказано в позові, за свою професійну кар'єру жодного разу на комерційній основі не брав участі в рекламі яких-небудь товарів чи послуг у США.

За завданий їм збиток позивачі добиваються виплати компенсації, про розмір якої не повідомляється.

Зазначимо, що дует блискучих акторів склався ще у 1974 році, коли обидва вони були задіяні в легендарній стрічці "Хрещений батько-2". Проте у стрічці "Право на вбивство" їхні герої жодного разу не з'являлися на екрані одночасно.

Читайте також:

Роберт де Ніро та Аль Пачино презентували фільм

Роберт де Ніро вручив Золоту пальмову гілку

Аль Пачіно нагородили за досягнення

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: