Телеканал "1+1" збільшив свою частку на третину

У прем’єрний тиждень нового телесезону частка аудиторії каналу "1+1" у прайм-таймі збільшилася на третину. Канал посів друге місце у рейтинговій таблиці.

За підсумками прем’єрного тижня нового сезону частка аудиторії телеканалу "1+1" у прайм-таймі (19.00-23.00) зросла на третину і склала 12% (аудиторія 18-54, міста 50 тис+). Це дозволило каналу закріпити за собою друге місце у рейтинговій таблиці.

Найуспішнішими лінійками стали 2 праймові серіали телеканалу: серіал "Крем" пройшов із середньою часткою 13,4%, серіал "Маргоша" із середньою часткою 17,8%.

Нагадаємо, 7 вересня телеканал "1+1" розпочав новий телевізійний сезон.

Дані компанії GFK-Ukraine
Аудиторія 18-54 (міста 50тис+) є цільовою аудиторією телеканалу «1+1», за якою здійснюються продажі рекламного часу.

Читайте також:

У прем’єрний день осіннього сезону "1+1" став лідером ефіру

"1+1" розпочинає новий телесезон хітовими прем'єрами

У конкурсі "Міс 1+1" визначилася четверта фіналістка

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: