Європейське видання Сeetv.net підтвердило успіх каналу "1+1"

Європейське видання Сeetv.net підтвердило успіх каналу "1+1"

Скриншот сайту ceetv.net

Європейське інтернет-видання Сeetv.net проаналізувало успіх нового вертикального программування каналу "1+1".

З 11 жовтня, 1+1 повернеться до моделі вертикального програмування прайму. Після основного випуску новин (у слоті 20.00), в ефірі будуть продукти власного виробництва каналу.Таким чином кожен вечір буде закріплений за певним розважальним продуктом.

Щопонеділка на 1+1 буде йти шоу "Зірка+Зірка" (локальна версія формату "Stars on stage"), по вівторках - "Міняю жінку - 2" , по середах - "Від пацанки до панянки", по п'ятницях - "Без мандата". Щочетверга в ефірі буде кінопоказ.

Російські хіти - серіали "Маргоша" і "Інтерни" залишаться в ефірі о 21.25 і 22.20 відповідно. У цих слотах залишається горизонтальне програмування - 5 серій на тиждень.

Сeetv.net нагадує, що 1+1 першим в Україні ввів таку модель програмування цієї весни, і вона поліпшила показники каналу.

Осінній сезон канал почав з набагато кращими показниками. 1+1 був обережний і не запускав всі проекти власного виробництва одночасно, а поступово давав глядачеві можливість звикнути до нового програмування. Кожного тижня запускався черговий новий продукт, і кожного тижня канал активно промоутував прем'єри.

Всього лише за місяць, 1+1 запустив 5 ключових розважальних проектів прайму, почавши з "Міняю жінку" 30 серпня, продовживши шоу "Зірка+Зірка" (20 вересня), реаліті-шоу "Без мандата" (24 вересня), розважальне шоу ГПУ (24 вересня), і найсвіжіша прем'єра - "Що ти робив минулої п'ятниці" (3 жовтня). Іншими словами, сітка залишала достатньо "повітря" в проміжках між кожною прем'єрою, і консервативна українська аудиторія, яка звикла до горизонтального ТБ (у будні дні) встигла звикнути до нової моделі телеперегляду. Поки що всі прем'єри каналу продемонстрували хороший результат, підтверджуючи успіх описаної формули.

Така "покрокова" побудова сітки виглядає набагато більш ефективною, ніж раптові переходи від горизонтального до вертикального програмування, як це було зроблено на Першому каналі у Росії. Майже місяць після запуску нової сітки, Перший канал все ще бореться за масовий інтерес глядача, який поступово йде на звичні сітки каналу НТВ, з їхніми кримінальними серіалом "Глухар" о 21.30. Інший недолік Першого каналу (окрім браку часу) полягає у тому, що канал запустив 4 абсолютно нових серіали одночасно. Якби канал віддав перевагу змішанню нових пропозицій з добре відомими продуктами, їх перехід на вертикаль був би плавнішим і ефективнішим.

1+1 показав хороший приклад того, як вертикальна модель повинна впроваджуватися у регіоні (Україні і Росії) - тепер більш ніж очевидно, що розважальні та реаліті-шоу є ключем до "вертикального" успіху.

Читайте також:

"1+1" переходить на комбіновану сітку мовлення

"1+1" зняв серію іміджевих заставок до свого 15-річчя

"1+1" дарує глядачам 15 новинок до 15-річчя

Повʼязані теми:

Наступна публікація