Dolce&Gabbana на MFW викликали у глядачів апетит

"Це дуже "італійська" атмосфера - насолоджуватися життям", - прокоментували Дольче і Габбана нову колекцію.

Dolce&Gabbana на MFW_2
AFP
Dolce&Gabbana на MFW
Незважаючи на те що Доменіко Дольче і Стефано Габбана - Dolce&Gabbana - оголосили про закриття другої лінії свого бренду, їх недільний показ на Тижні моди в Мілані пройшов у життєрадісному ключі.

Мереживо, квітково-овочеві принти, буйство фарб і тканин і чарівна Скарлетт Йоханнсон, "обличчя" марки - ось чим запам'яталося недільне шоу легендарних кутюр'є.

Натхненням для дизайнерів послужила рідна Італія: звідси всі ці перці, цибулі і томати на сукнях, масивні сережки у вигляді овочів і яскраві босоніжки.

Коментуючи продуктову тематику колекції, Габбана зазначив, що їжа в ній стала універсальною категорією:

"Їжа - це все що завгодно, будь-які радощі життя, в тому числі і секс. А кухня - місце, де збирається вся сім'я".

Dolce&Gabbana на MFW_1
AFP
Dolce&Gabbana на MFW
Модельєри наголосили, що хотіли віддати данину традиційній культурі: "Це дуже "італійська" атмосфера - насолоджуватися життям... Для нас це квінтесенція краси".

Навіть сам подіум був оформлений різнокольоровими вогниками, що викликають асоціації з якимось маленьким італійським містечком, прикрашеним до Різдва.

Однак без класичних форм теж не обійшлося, від суворих чорних суконь до багато декорованих бісером нарядів. Фінальним акордом стала поява моделей в корсетах, розшитих паєтками і золотистими нитками.

Читайте також:

Milan Fashion Week: кадилаки, ретро і гра фактур

"Коса Тимошенко" у трендах Міланського тижня моди (відео)

Хітом наступної весни стане жовтий колір

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: