Карл Лагерфельд використав 10,5 тонн шоколаду для створення шоколадної кімнати. Все це було зроблено для реклами морозива.
Як завжди оригінальний кутюр'є Карл Лагерфельд зумів "відзначитися" навіть в рекламі морозива. Для чого перетворив свою музу - співака і модель Батіста Джіабіконі - у шоколадну статую.
Втім, шоколадний Джіабіконі став хоч і головною, але не надто "шоколадоємною" складовою реклами. Номер в одному паризькому готелі, зроблений спеціально для ролика морозива Magnum Ice Cream (натхненником і режисером якого став Лагерфельд), весь складається з бельгійського шоколаду.
10,5 тонн знадобилося, щоб зробити шоколадне крісло, килим, стіл, ліжко, а також сидить на ній Батіста, у якого в руці морозиво Magnum.
Цей проект є частиною рекламної кампанії морозива. До речі, цікаво, що сам маестро Карл Лагерфельд вже років 10 як не їсть цукру, хоч і зізнається, що любить шоколад.
"Мені подобається шоколад, - сказав дизайнер в одному з останніх інтерв'ю. - Я його не їм,
звичайно, але мені подобається аромат. Люди можуть пити очима, а я можу їсти носом. Мені б хотілося мати парфум, заснований на запаху шоколаду".
Читайте також:
Карл Лагерфельд рекламує автомобілі