Модниці більше не купують стрінги

Модники та модниці економлять на стрінгах і не купують сексуальної білизни.

Світова економічна криза змусила жінок відмовитися від сексуальної нижньої білизни на користь звичайної та практичної.

"Сьогодні споживачі купують тільки найнеобхідніше - вони проходять повз другорядні товари у кольорових упаковках у продовольчому магазині, аналогічно вони вчиняють і у випадку з білизною, - стверджує психолог Кіт Ярроу (Kit Yarrow). - Практичні, основні, надійні - ось товари, які влаштовують сьогодні покупців".

Крім прагнення до практичності, важливу роль відіграє і ціна товару. Виробник білизни Victoria's Secret, який продає бюстгальтери за 48 доларів, повідомив про значні збитки в останньому кварталі, в той час як Hanes, який пропонує бюстгальтери Playtex за 15-20 доларів, збільшує свою ринкову частку.

"Люди, які купують Victoria's Secret, належать до категорії тих, хто мріє підвищити своє соціальне становище, - зазначає Марсія Могелонскі, аналітик групи ринкових досліджень Mintel International Group Ltd. - Вони прагнуть носити те, що носять представники більш високого класу, але не можуть, проте у них є кредитки".

Читайте також:

У Києві презентували колекцію в етностилі

Сестри Олсен випустять чоловічу колекцію

На Нью-Йоркському тижні моди повернулись у 80-ті

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: