Моніка Беллуччі рекламує Martini

Голлівудська акторка Моніка Беллуччі прорекламувала напій Martini Gold, який розробив модний дует Доменіко Дольче і Стефано Габбана.

Акторка Моніка Беллуччі нещодавно знялася в Римі для рекламного ролика Martini Gold. Відео вже готове і активно ротується в мережі.

Сюжет ролика такий: героїня Моніки прогулюється вулицями Риму з Martini Gold в сумочці і ловить захоплені погляди чоловіків. Моніка захоплює їх за собою в світ задоволення та спокуси, у світ Martini. Завершується ролик в римському кафе, де Моніка Беллуччі зустрічається з Доменіко Дольче і Стефано Габбана. Друзі святкують зустріч і насолоджуються смаком Martini. У фіналі Моніка, Доменіко і Стефано разом співають знамениту пісню "Quando, quando, quando".

Повна назва напою Martini Gold by Dolce&Gabbana - два бренди об'єдналися, щоб створити щось унікальне.

"Наша співпраця з Martini розпочалося більше 10 років тому з відкриття бару Martini в нашому бутіку в Мілані, - кажуть Дольче і Габбана. - Протягом цього періоду ми не припиняли пошук нових шляхів для спільної роботи, і результатом цих зусиль є створення Martini Gold".

Знамениті дизайнери самі розробили рецептуру, придумавши унікальні поєднання, які до цього не використовувалися в жодному з існуючих вермутів: запашний калабрійський бергамот, розкішний іспанська шафран, таємнича ефіопська мірра, індійський імбир. Особливу пікантність напою додають цитрусові: сицилійський лимон і солодкий апельсин. Кожен компонент ретельно відібраний з різноманіття дорогих і якісних інгредієнтів.

Для нового напою Доменіко Дольче і Стефано Габбана створили ексклюзивну упаковку: "одягнули" пляшку Martini в строгу чорну коробку, яку декорували золотою фірмовою пластиною з логотипом Dolce&Gabbana.

Читайте також:

Донька президента Узбекистану заплатила Беллуччі за вечерю 200 тисяч

Моніка Беллуччі святкує 45-річчя

Моніка Беллуччі повернулася спиною до Dior

Повʼязані теми:

Наступна публікація