"Голос.Діти-3" став найбільш рейтинговим продуктом осені на українському ТБ

Другий епізод "сліпих прослуховувань" "Голос.Діти-3" став найбільш рейтинговим телевізійним продуктом на українському ТБ з початку осіннього сезону.

Третій сезон дитячого вокального проекту "Голос.Діти", який успішно стартував на телеканалі "1+1" минулої неділі, продовжує нарощувати показники телеперегляду.

Так, другий епізод "сліпих прослуховувань" "Голос.Діти-3", який вийшов в ефірі "1+1" 9 жовтня о 21:00, став найбільш рейтинговим телевізійним продуктом на українському ТБ з початку осіннього сезону.

Рейтинг програми за аудиторією 18-54 (Україна) склав 7.3%, за 18-54 (50К +) - 6.1%, частка, відповідно, 19.6%/18.0%. Порівняно зі стартом сезону, рейтинг програми "Голос.Діти-3"по Україні (18-54) збільшився майже на чверть, а приріст по 18-54 (50К +) склав 16%.

Програма продовжує впевнено лідирувати у слоті показу, значно збільшивши відрив від конкурентів.

ТОП-6 каналів в слоті виходу "Голос.Діти" (09.10.2016, доля 18-54 (Укр)/18-54 (50К+))

«Голос.Діти-3» став найбільш рейтинговим продуктом осені на українському ТБ

Нагадаємо, з прем'єрою "Голос.Діти-3" 2 жовтня стартував "рік "голосу" на телеканалі "1+1", який після закінчення дитячої версії продовжиться дорослим вокальним проектом "Голос країни".

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: