Імените видання назвало українську вишиванку головним трендом сезону

© march11.us
The New York Times розмістила на власних шпальтах фото національного одягу.

Після ефективної реклами від Келлі Осборн український національний одяг, вишиванка, став справжнім трендом сезону.

Саме так вважає газета зі світовим ім'ям The New York Times.

"Одягніть одну із них разом із джинсовою спідницею - це той стиль, який вам потрібен", - журналісти газети стверджують про вишиванку видання.

У статті за приклад взяли бренд March 11. Його авторами є дизайнери Світлана Головченко і Роберт Міщенко, котрі проживають у Нью-Йорку.

The New York Times у своїй статті застерігає читачів, що їм доведеться відповідати на питання, звідки ця річ.

Читайте також: 20 дизайнерських вишиванок, які ви захочете купити

Нагадаємо, тріумфаторка цьогорічного "Євробачення" Джамала також полюбляє носити вишиванки.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами The New York Times / О.Л.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції