Кім Кардашян запускає власну лінію спідньої білизни - ЗМІ

Кім Кардашян запускає власну лінію спідньої білизни - ЗМІ

Кім Кардашян запускає власну лінію спідньої білизни - ЗМІ

Фото: instagram.com/kimkardashian

Зірка реаліті-шоу вирішила зайнятися швейною промисловістю.

Не встигли сестри Кардашян повідомити про закриття власної мережі магазинів, як у ЗМІ з’явилась інформація, що Кім Кардашян наполегливо працює над створенням власної лінії спідньої білизни.

Інсайдер, наближений до Кім, повідомляє, що останнім часом вона зайнята розробкою нового бренду, який припаде до душі всім жінкам.

Ім'я Кім не просто з'явиться на продукті - зірка доклала руку практично до кожного аспекту створення білизни - від дизайну до маркетингу, повідомляє TMZ.

Крім того, Кім об'єдналася з тією ж групою людей, що створили успішний бренд Good American, який належить її сестрі Хлое, а також Frame і MR Porter.

Цікаво, що лінія спідньої білизни від Кім не буде просто розкішним брендом для обмеженого кола покупців, а буде розрахована для будь-яких жінок.

Повідомляється також, що лінія білизни повинна з’явитися вже наприкінці цього року.

Нагадаємо, наразі майже кожна з сестер Кардашян має свій власний бізнес. Днями наймолодша сестра Кайлі Дженнер разом з найстаршою Кортні Кардашян презентувала спільну лінію косметики.

Повʼязані теми:

Наступна публікація