• Новини компаній

Lobods Family Business

На ринку реклами зовсім мало нішевих агентств, що спеціалізуються виключно на одному каналі комунікації і роблять це бездоганно. 

На щастя, є люди, які якісно роблять свою справу і не намагаються осягнути неосяжне.

Зустрічайте - молоде агентство Lobods. Команда, яка знає, що таке SMM і з чим його їдять.

Засновники - сім'я Лобод - Діма і Зоя. Тому зовсім не дивно, що сімейний підхід проявляється не тільки всередині агентства, але і в стосунках з клієнтами.

Діма Лобод, співзасновник Lobods:

- Олдскул з чіткою ієрархією і роздутим штатом з незрозуміло що роблячими людей - це не наша історія. Lobods - невелике агентство, в якому зберігається неформальна сімейна атмосфера. Ми часто зустрічаємося з клієнтами поза офісом, їздимо за місто, спілкуємося на "ти" і отримуємо задоволення не тільки від результату, а й від процесу роботи.

Агентство існує вже 9 місяців і за цей час команда встигла стати рідною з великою кількістю локальних і міжнародних брендів. Lobods повноцінно ведуть сторінки в соцмережах для мережі супермаркетів Varus, товарів для дітей Chicco, запускають в Україні бренд ексклюзивної японської косметики Wamiles, займаються просуванням солодощів від Caramel, довгий час робили SMM + SEO для мисливських угідь у Флориді і багатьох інших брендів.

Ми трохи поговорили з нинішніми клієнтами і розпитали їх про те, як працюється з Lobods і наскільки їм підходить такий сімейний формат агентства.

Ігор Ковшер, Діджитал маркетинг менеджер Chicco:

- Сімейний та дружній формат набагато краще ніж офіційна сірість. Можна спокійно спілкуватися на "ти", жартувати як з друзями - що ми і робимо! В цілому, бренд Chicco не змінився. Він і так сильний. А ось прямі продажі з соцмереж виросли і покривають витрати на утримання наших груп. На жаль, дуже мало українських компаній розуміють як правильно управляти групами в соцмережах. SMM-агентство Lobods це розуміють.

Катерина Огуряева, директор департаменту маркетингу Varus:

- Співпрацювати з Lobods ми почали в жовтні 2015 року. Тоді спеціально для соцмереж нам розробили більш яскравий і фановий стиль. У квітні ми вже змогли підвести підсумки перших 6 місяців. Кількість учасників груп зросла: Вконтакте на 50%, а в Facebook більш ніж в 2 рази! Але, збільшилася не тільки кількість фанів, а й залученість аудиторії. При сімейному форматі немає відчуття, що ми просимо щось від команди, що виходить за рамки договору. Ми спілкуємося через Facebook і, на відміну від інших, Lobods реагують цілодобово. Це дозволяє бути актуальними. Наприклад, вночі ми дізналися, що Джамала перемогла на Євробаченні, а вже вранці ми опублікували вітальний пост.

Максим Глазунов, засновник Wamiles:

- Зсув від офіційного до неформального стилю роботи, однозначно, підкуповує, викликає позитивні емоції і виводить співпрацю на інший рівень довіри. Концепція Lobods в нашому випадку абсолютно виправдана і потрапила в ціль.

Такий дружній і сімейний підхід, як відзначають клієнти, дозволяє уникнути бюрократичних формальностей і концентруватися на дійсно важливих речах. Lobods за взаєморозуміння і ситуацію win-win, коли і команда агентства, і клієнт відчувають себе вільно, а в результаті отримують хороші показники KPI і задоволених споживачів.

Що стосується великих тендерів на 4 і більше агентств, то Lobods принципово не бере в них участь. Команді немає сенсу витрачати даремно ресурси і гнатися за величезною рибою. Інакше є шанс поставити себе в залежність від 1-2 високобюджетних клієнтів і намагатися утримувати їх за всяку ціну, при цьому упускаючи інші цікаві проекти.

Lobods - це відмінний приклад того, як невеликий сімейний бізнес може стати досить успішним комунікаційним агентством з безліччю цікавих клієнтів завдяки доброзичливості і неформальному підходу.

Слідкуйте за новинами та ставайте частиною сім'ї Lobods на сторінці агентства в Facebook: https://www.facebook.com/lobods.agency/

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції