Образ Олі Полякової сплагіатили і використали без її відома у рекламній кампанії

Образ Олі Полякової сплагіатили і використали без її відома у рекламній кампанії

Відомий український виробник пива обіцяє автографи артистки.

Менеджмент Олі Полякової виступив з офіційною заявою про те, що артистка не має жодного стосунку до акції, запущеної ТМ "Оболонь Beermix".

Як повідомила прес-служба артистки, компанія незаконно використовувала її образ та ім'я для розкручування і просування своєї продукції.

Зокрема, компанія запустила рекламну акцію з використанням компіляції іміджу Олі Полякової, а один зі смаків виробленого компанією алкогольного напою і зовсім названий псевдонімом співачки.

Торгова марка закликає користувачів соцмереж відзначати на сторінці своєї продукції артистку, а предметом розіграшу акції нібито є автограф виконавиці і "сюрприз в стилі Полякової".

"Це не тільки неповага до артиста, але і до закону. Впевнений, що це непорозуміння - на рівні недобросовісних маркетологів. І ми будемо звертатися до керівництва компанії, щоб розібратися в цій ситуації. За необхідності ми готові залучати юристів", - прокоментував інцидент продюсер співачки Михайло Ясинський.

Сайт ТСН.uа звернувся до менеджменту компанії, щоб внести ясність у ситуацію. Нам пояснили, що Полякова послугувала їм натхненням.

"Ми створювали наш варіант look "Суперблондинка" натхненні почуттям гумору та неперевершеним стилем Олі Полякової. Поки вона прославляла Україну в Юрмалі, ми хотіли підтримати найвідомішу білявку в Україні. Пишаємося, що в нашій країні є мега-зірки, що надихають", - сказали нам у відповідь в прес-службі компанії.

Повʼязані теми:

Наступна публікація