"Модільяні” Міка Девіса

Гламур 29 травня, 2007, 14:33 900
Додати до обраного
АРҐУМЕНТ-КІНО пропонує біографічну картину "Модільяні” британця Міка Девіса 3 червня о 00:40.

3 червня о 00:40 у програмі АРҐУМЕНТ-КІНО на телеканалі "1+1" демонструватиметься біографічна картина британського кінорежисера Міка Девіса "Модільяні”/ Modigliani, (2004, США – Франція – Німеччина – Італія – Румунія – Велика Британія).

Амедео Модільяні – геніальний італійський художник-експресіоніст ХХ століття. У центрі фільму – драматична історія його бурхливого життя, трагічного кохання до жінки і затятого суперництва із "заклятим другом і найкращим із ворогів” – не менш геніальним Пабло Пікассо...

Існує леґенда, що Пікассо, помираючи, вимовив єдине слово – "Модільяні...”. Леґенда є леґендою, чи так воно було насправді – насправді не відомо. Але такий варіант дуже навіть уписується в трактування життєвої історії двох геніїв сценаристом і режисером Міком Девісом, що він і далі залишається прихильним екранного дослідження біографій видатних людей. Скажімо, зараз працює над фільмом про життя і творчу долю валійського поета, драматурга і публіциста Ділана Томаса. Хоча у його сценарному доробку є і зовсім інші речі – наприклад, еротична стрічка з Мікі Рурком "Інші 9 з половиною тижнів”. Можливо, саме цей досвід наклав відбиток на підходи Міка Девіса до інтерпретації життя Модільяні. Принаймні, його досить жорстко критикували за те, що він напомпував зайвого мелодраматизму у цю екранну розповідь.

Критики також вистачило на якість діалогів у фільмі. Зате акторські досягнення отримали найвищу оцінку. І передусім, це стосується виконавця головної ролі. Амедео Модільяні у фільмі Міка Девіса зіграв чудовий американський актор Енді Ґарсія, вроджений на Кубі. Його батьки свого часу не прийняли революції та нового режиму Фіделя Кастро і, закономірно, еміґрували до Сполучених Штатів Америки. Про те, що ж було далі – відповідно, у сюжеті АРГУМЕНТУ КІНО з Володимиром Войтенко...

Картина Міка Девіса "Модільяні”, природно, належить до жанру "біографічного фільму”, або ж байопіка. І варто зауважити, що стрічки, в яких розповідається про відомих людей, були популярні від самих початків кінематографа. Публіку завжди цікавило: як ці люди жили – політики, поети, спортсмени, музиканти, художники, зрештою – злочинці... Як вони кохали, від чого страждали і чому, власне, стали знаменитими?.. Звісно, чимало в подібній кінопродукції автори про реальних людей фантазують, часом надмірно щось акцентують. Разом із тим, замовчують інші факти чи людські якості... Зрештою, усе залежить від того, яке завдання творці перед собою ставлять: чи суто просвітницьке, чи проявити певний епізод біографії, а чи спробувати докопатися до витоків творчости... Наразі, АРҐУМЕНТ пропонує цілу низку різних у цьому сенсі байопіків. Минулої разу то було екранне дослідження Клінтом Іствудом життя саксафоніста Чарлі Паркера. На черзі два фільми про художників. І другий сюжет – саме про тенденції в екранізації біографій знаменитих малярів...

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами KINO-КОЛО / LP
Побачили помилку - контрол+ентер
Гламур 29 травня, 2007, 14:33 900
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції