Рекламу про коханця в шафі визнали кращою в Європі

Ролик французького каналу Canal+ отримав гран-прі на фестивалі Eurobest-2009. У ньому чоловік розповідає, яким чином він опинився в спальні одруженої жінки.

Eurobest-2009
www.eurobest.com
Рекламу про коханця в шафі визнали кращою в Європі
Рекламний ролик французького телеканалу Canal+ про розповідь молодого чоловіка про те, як він опинився в шафі в спальні заміжньої жінки, отримав гран-прі фестивалю Eurobest-2009 в одній із найпрестижніших номінацій - ТБ/Кіно.

Гран-прі в тій же номінації отримав ролик для Philips, зроблений нідерландським агентством Tribal DDB.

В іншій номінації - Outdoor (зовнішня реклама) - перемогла реклама Suzuki.

Раніше повідомлялося, що з усіх російських робіт, висунутих на гран-прі, в шорт-лист увійшла тільки одна: робота креативного агентства Optimum Media OMD, зроблена для прального порошку Persil. На жаль, далі робота просунутися не змогла і не отримала не лише гран-прі, а й будь-яку з трьох медалей (золоту, срібну або бронзову).

Eurobest входить до числа престижних європейських рекламних фестивалів. Він проходить під різними назвами з 1988 року.

Читайте також:

Меріл Стріп знялась для Vanity Fair

У Леді Гага знову депресія

Дочка Білла Клінтона виходить заміж за єврея-банкіра

 

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: