Темна зірка Голівуду

Актриса досьогодні лишається „темною зіркою", незважаючи на Оскара та ролі у престижних кінопроектах.

Дженніфер Коннеллі – „Темна зірка” Голівуду
Дженніфер Коннеллі – "Темна зірка” Голівуду
Актриса Дженніфер Коннеллі досьогодні залишається "темною зіркою" Голівуду, незважаючи на Оскара та ролі у престижних кінопроектах. Акторка так і не ввійшла  до переліку голлівудських лицедіїв, за якими полюють папараці і які здатні своєю лишень присутністю в кадрі принести картині фінансовий успіх. Причина, можливо, в характері актриси, який відзначається стриманістю і навіть замкненістю. Проте саме в цій "невисвітленості”, "темноті” , таємничості і схована  чарівність Дженніфер Коннеллі.

„Темне місто” режисера Алекса Прояса
"Темне місто” режисера Алекса Прояса
Акторка  дебютувала у Серджо Леоне – це була перша спроба уславленого кінорежисера працювати з дітьми й одразу його велика удача. Коннеллі зіграла Дебору – єврейську дівчинку, яка відрізняється від оточуючих амбітністю. Дебора мріє стати танцівницею та вирватися з бідного кварталу. Перед Дженніфер стояло складне завдання – вона повинна була зіграти дитинство героїні, яка згодом стане фатальною жінкою для двох чоловіків. В юної акторки усе вийшло, і багато хто з критиків появу Коннеллі назвав "дебютом десятиліття”.

„Ігри розуму” принесла Дженніфер Коннеллі Оскара
"Ігри розуму” принесла Дженніфер Коннеллі Оскара
Втім, подальшого розвитку кар’єри довелось чекати досить довго. Впродовж дев’яностих ім’я  Дженніфер Коннеллі найчастіше пов’язане з малобюджетним кінематографом. Вона часто фільмується за кордоном, зокрема, у Японії. В центр усезагальної уваги акторка потрапляє наприкінці дев’яностих. Одна з картин того часу – "Темне місто” режисера Алекса Прояса стала певною ілюстрацією до реального статусу Коннеллі. У фільмі йдеться про расу чужопланетян, яка вимирає. Щоб урятувати себе, прибульці намагаються  зрозуміти людську душу, а для цього щоночі змінюють жителям міста пам’ять. У Коннеллі роль дружини головного героя, який здатен протистояти чужопланетянам.  Актриса надзвичайно пасувала до фільму. Вона ідеально вписалася в образ жінки, яка насправді не знає, хто вона насправді. 

„Реквієм за мрією” Даррена Аронофські
"Реквієм за мрією” Даррена Аронофські
Фільм "Темне місто”, до певної міри, визначив екранний імідж актриси на кілька років наперед. А картина "Реквієм за мрією” Даррена Аронофські продемонструвала мужність актриси, її здатність до  найрадикальніших перевтілень. У картині  її героїня – Маріон Сільвер – наркоманка, яка  ніяк не може позбутися своєї залежности. Робота з Аронофські стала для актриси непростим випробовуванням, бо йшлося про хімічну залежність, яка вимагає своєрідної пластики. Потрібно було перевтілитися в одержиму наркоманку, яка готова на все заради чергової дози. І знову у Дженніфер усе вийшло. Можливо, завдяки тому, що актриса не намагалась пояснити мотиви своїх учинків – дії говорили самі за себе.

„Дім з піску і туману” Вадима Перельмана
"Дім з піску і туману” Вадима Перельмана
А вже роль дружини божевільного професора Джона Неша у фільмі "Ігри розуму” принесла Дженніфер Коннеллі Оскара. Актрисі слід було показати трансформацію своєї героїні: від легковажної студентки – до зрілої жінки, яка змогла змиритися з хворобою чоловіка й підтримати його у найважчі часи. У картині, більшість подій якої розгортаються у свідомості шизофреніка, потрібно було знайти своєрідну противагу  численним маренням хворого Джона Неша. Такою противагою і стала Алісія Неш – героїня Дженніфер Коннеллі. Актриса казала, що цей персонаж став для неї щасливим білетом і тепер вона ще прискіпливіше ставитиметься до вибору ролей. Втім, робота в "Іграх розуму” кардинально не змінила екранного образу актриси. Їй досьогодні не вдалося зіграти в комедії, про що актриса мріє усе життя.

Слід згадати про ще одну, без перебільшення, видатну роль Коннеллі. У фільмі Вадима Перельмана "Дім з піску і  туману” акторка зіграла Кеті – звичайну прибиральницю, яка за борги перед державою втрачає свій будинок. Проте Перельман створив картину не про соціальні проблеми, а про людські стосунки. І якщо Кеті втратила дім, то полковник Беграмі та його родина – його знайшли. "Дім з піску і туману” став історією про неможливість простих рішень. Про недопустимість насильства та про людську солідарність, яка, зрештою, має побороти жадобу. Кеті у виконанні Коннеллі стає своєрідним провідником у фільмі Вадима Перельмана; саме через її образ режисер показує моральну трансформацію – від ненависти до розуміння, від ксенофобії – до співчуття.

„Поллок” Еда Герріса
"Поллок” Еда Герріса
У картині Еда Герріса "Поллок” Дженніфер Коннеллі зіграла коханку головного героя, власне, його останнє земне захоплення. В актриси тут кілька епізодів, можливо, не дуже виразних, проте надзвичайно важливих. Поява у кадрі героїні Коннеллі символізує незворотність у житті Поллока. Ніби загіпнотизований, він чинить дії, які стають незворотними і для нього, і для багатьох людей з його оточення. Втім, не будемо розкривати сюжетні перипетії картини. Її варто переглянути. Скажемо тільки, що Дженніфер Коннелі надасть фіналові стрічки таємниці, яка так і залишиться нерозкритою. Що тут скажеш – "темна зірка” Голівуду!

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: