Успіх "12" обчислюють мільйонами

Гламур 25 вересня, 2007, 16:15 333
Додати до обраного
За перший уїк-енд прокату фільм Міхалкова "12" зібрав близько 2 мільйонів доларів.

Кадр із фільму Нікіти Міхалкова "12" (Фото: trite.ru)
Кадр із фільму Нікіти Міхалкова "12" (Фото: trite.ru)
За перший уїк-енд прокату в Росії фільм Нікіти Міхалкова "12", що одержав на Венеціанському кінофестивалі спеціального "Золотого лева", зібрав близько 2 мільйонів доларів, повідомив у вівторок продюсер картини Леонід Верещагін.

"За неперевіреними даними, які надійшли, оскільки не всі кінотеатри ще до кінця повідомили цифри, ми можемо говорити про суму близько 2 мільйонів доларів," - сказав Верещагін.

"Усе йде добре," - резюмував він, пояснивши, що, "є, звісно, блокбастери, які відразу повинні збирати мільйони – на зразок "Дев'ятої роти", який зі старту одержав більше 5 мільйонів, тоді як "12" - картина камерна, довга, розумна, складна".

Для картини цього класу, переконаний продюсер, результат хороший.

"12" - варіація на тему класичної стрічки Сіднея Люмета "Дванадцять розгніваних чоловіків" (1957). У фільмі йдеться про 12 присяжних у виконанні Сергія Маковецького, Сергія Гармаша, Олексія Петренка, Валентина Гафта, Михайла Єфремова, Сергія Газарова, Віктора Вержбицького, Олексія Горбунова, Романа Мадянова та Сергія Арцибашева.

Сидячи в спортзалі школи, який тимчасово замінює судовий зал для нарад, вони мають винести вердикт у справі чеченського підлітка, звинуваченого у вбивстві прийомного батька, російського офіцера.

"У ринку є місткість, - пояснив Верещагін. - Одночасно з нами вийшло ще картин сім, із них було дві значущих - американська "Обитель зла" з Мілою Йовович, важлива для дитячої аудиторії, блокбастер "Монгол" з величезним бюджетом, і ми. Якщо на частку решти картин віддати 20%, то 80% аудиторії зайняли ці три фільми. За нашими даними, американці забрали близько половини, а що залишилося, одержали навпіл ми і "Монгол".

"Монгол" - фільм Сергія Бодрова-старшого про Чингізхана, бюджет якого складав 15 мільйонів євро.

За словами продюсера "12", проведені компанією "ТриТэ" опитування глядачів, що виходили з кінотеатрів, свідчать, що на фільм Міхалкова "пришли не лише ті, хто зазвичай ходить у кіно, але й ті, хто зазвичай у кіно не ходить".

"Якщо подивитися блоги, сайти, інтернет-листування, виявиться, що хороших відгуків мало - переважають захоплені. І ми розраховуємо, крім традиційних способів розкручування, ще і на сарафанне радіо - а воно вже хороше," - констатував Верещагін. Він переконаний, що успіху фільму неабиякою мірою сприяв приз, одержаний на Венеціанському кінофестивалі.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / А.Ф.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гламур 25 вересня, 2007, 16:15 333
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції