Мерая Кері спамить рекламою

У комплекті з компакт-диском із новим альбомом співачки піде 34-сторінковий рекламний буклет.

Новий диск Мераї Кері (Mariah Carey) "Memoirs of an Imperfect Angel" продаватимуть у комплекті з 34-сторінковим рекламним буклетом. Геніальна ідея належить американському лейблу Island Def Jam Music Group. Створений у тісній співпраці з фахівцями журналу "Elle" буклет, окрім реклами, містить пару статей про співачку, треклист альбому, тексти пісень та кілька фотографій.

Найцікавіше, що подібний буклет, але в укороченому варіанті буде вкладено в півмільйона екземплярів журналу "Elle". Керівник лейблу Антоніо Рейд (Antonio "L.A." Reid) з ентузіазмом дивиться на нововведення. Якщо експеримент вдасться, то реклама з'явиться в альбомах інших виконавців, які працюють із Island Def Jam Music Group.

Що ж до пересічних любителів музики, то, мабуть, скоро їм доведеться у перервах між треками слухати 5-хвилинні рекламні ролики без можливості їх пропуску. Зате стане добре видною різниця між комерційною музикою та музикою для душі.

Читайте також:

Мерая Кері стала бородатим чоловіком

Папараці оголосили бойкот Мераї Кері

Мерая Кері відмовилася давати інтерв'ю після весілля

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: