Пітт і Джолі виграли суд проти британського таблоїду Гламур 23 липня, 09:33
Голлівудські актори Анджеліна Джолі та Бред Пітт не відступили та виграли суд проти британської газети, яка їх розлучила.

Високий суд Лондона зобов'язав британську газету News of The World виплатити Анджеліні Джолі і Бреду Пітту грошову компенсацію за неправдиві відомості про їхній розрив. У ході судового розгляду всі ці твердження були визнані помилковими, і газета погодилася надрукувати спростування, а також виплатити акторам грошову компенсацію. Сума грошових виплат не називається.

Пітт і Джолі подали до суду на таблоїд у лютому 2010 року за те, що газета повідомила про розрив пари. Видання також стверджувало, що зірки домовилися про розподіл майна у розмірі 320 млн доларів і про порядок встановлення опіки над своїми шістьма дітьми.

У ході судового розгляду всі ці твердження були визнані помилковими, і газета погодилася надрукувати спростування, а також виплатити акторам грошову компенсацію. Сума грошових виплат не називається.

Пітт і Джолі планують переказати всі отримані кошти в благодійний фонд Джолі-Пітт.

Читайте також:

Джолі хоче зустрітися з фігуранткою шпигунського скандалу

Анджеліна Джолі зробила пропозицію Бреду Пітту

Анджеліна Джолі зіграє злу чаклунку у фільмі Тіма Бартона

Пітт і Джолі виграли суд проти британського таблоїду

Гламур 23 липня, 2010, 10:40

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / Ю. Г.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гламур 23 липня, 2010, 09:33 2286 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції