Зірки у відвертій рекламі Гламур 21 вересня, 12:10
Що спонукає зірок світового рівня зніматися у відвертій рекламі? Чи приносять строкаті постери та ролики від парфумів до гамбургерів солідні прибутки?

Зірки, що купаються в промінні слави, час від часу проявляють і комерційну жилку, стаючи героями рекламних роликів і акцій. При цьому знаменитості однаково охоче розхвалюють за допомогою своїх тілесних форм як вишукані аромати, так і гамбургери з пепсі, повідомляє телеканал ABC News.

30-річна кінозірка Алісія Сільверстоун, що знялась у фільмах "Нетямущі" та "Бетмен і Робін", розповіла про свої вегетаріанські вподобання. Як повідомлялося раніше, 19 вересня акторка дебютувала в новому комерційному проекті PETA ("Спілка за етичне поводження з тваринами").

У ролику актриса постає перед глядачем у басейні та хвалиться своєю відмінною статурою, розповідаючи про переваги вегетаріанського харчування. "Я не завжди була вегетаріанкою, але завжди любила тварин," - додає Сільверстоун. Якщо вірити її словам, фізичний ефект відмови від м'яса може виявитися приголомшливим.

Девід і Вікторія Бекхем, які, зазвичай, неохоче позують перед камерою, цього разу зважилися зобразити пристрасть, щоб допомогти продажам нових парфумів Intimately Beckham Night.

Дизайн нових духів розроблений компанією Coty, і багато що в них нагадує про пару, що дала аромату своє ім'я, зазначає сама Вікторія. За її словами, вони з чоловіком дуже близькі люди, і це відображено в представленій фотографії.

Актриса Кіра Найтлі стала обличчям парфумерної компанії Chanel, склавши в цьому компанію Ніколь Кідман і Катрін Деньов. Поки австралійка та француженка рекламують для всесвітньовідомої фірми знаменитий аромат "Шанель 5", Найтлі в голому вигляді розкручує парфум Coco Mademoiselle.

Кіра Найтлі (Фото: abcnews.go.com)
Кіра Найтлі (Фото: abcnews.go.com)
Очевидно, любов до гамбургерів єднає і багатих, і бідних. Принаймні, спадкоємиця мільйонного статку Періс Хілтон без зайвих коливань знялась у відвертій рекламі булочок для мережі ресторанів швидкого харчування Hardee's (бренд Carl's Jr.). Світська тусовщиця пристрасно позує на фоні Bentley під музику I Love Paris in the Summertime за якихось 400 тисяч доларів.

У сучасному світі з розвиненою системою комунікацій люди все більше звикають до ролі спостерігачів, а реклама лише підігріває це відчуття. У рекламі стільникового телефонного оператора Virgin Mobile Крістіна Агілера представлена в новій якості. Звісно, співачка здається мобільною, підстрибуючи вгору-вниз на стільці, проте її гола натура, що з'являється в наступному кадрі, насилу в'яжеться з образом діви.

Сюжетом наступного ролику, знятого в 2005 році, став пікантний курйоз, обіграний Джанет Джексон. Легко одягнена модель виступає перед відбірковою комісією в радіокомпанії, і в момент щонайвищої вокальної експресії у неї лопається лямка майки, що приховує пишний бюст.

Адріана Ліма (Фото: abcnews.go.com)
Адріана Ліма (Фото: abcnews.go.com)
За два такі ролики світовий лідер серед реєстраторів доменів GoDaddy.com заплатив близько 5 мільйонів доларів. Проте кінокомпанія Fox відмовилася від його показу через те, що багатьом реклама здалася позбавленою смаку.

Для реклами нової моделі цифрового фотоапарата Coolpix S6 компанія Nikon вирішила скористатися послугами Кейт Мосс. Супермодель знімалася разом з фотоапаратом у голому вигляді та, мабуть, замовники реклами розраховували на проекційний ефект: глядачі подумають, що зможуть зробити такі ж "стильні" фото та швидше кинуться купувати новинку.

Бразильська красуня Адріана Ліма знялася в рекламі компанії Telecom Italia Mobile, яка є лідером серед італійських операторів. І хоча в даному випадку модель рекламує компанію стільникового зв'язку, але між іншим варто звернути увагу і на її мереживну білизну. Адже відомо, що Ліма є одним із "ангелів" всесвітньовідомого виробника жіночої білизни Victoria's Secret.

На завершення, видання радить чоловікам викинути з голови дуже відверті мрії, породжені образом Ліми, оскільки красуня береже себе для серйозної справи. "Секс можливий лише після весілля," - міркує бразилійка на сторінках журналу GQ.

Влітку 2007 року акторка Мерая Керрі взяла участь у спільній рекламній акції компаній Pepsico і Motorola. Співачка з'явилася перед публікою в короткій спідниці верхи на мотоциклі, а верхня частина вбрання мала глибоке декольте. Судячи з усього, влаштовувачі шоу вирішили, що чим більше буде блиску, тим краще. Тому фоном для Керрі став величезний сяючий напис із назвою відомого напою.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами Factnews.ru / А.Ф.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гламур 21 вересня, 2007, 12:10 1326
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції