ТМ "Оболонь" відреагувала на наміри менеджменту Полякової судитися через рекламу Гламур 22 серпня, 15:15
Керівництво співачки обурене використанням її образу.

Представники Олі Полякової заявляють, що їм не вдалося домовитися із ТМ "Оболонь BeerMix"  стосовно використання образу артистки.

На думку менеджменту виконавиці, компанія незаконно прийняла рішення використовувати в своїх рекламних акціях її ім'я і образ. Команда співачки протягом місяця намагалася залагодити конфлікт.

Читайте також: Образ Олі Полякової сплагіатили і використали без її відома у рекламній кампанії

"Ми не домовилися з ТМ "Оболонь BeerMix". Хоча після публікації в ЗМІ нашого обурення ситуацією, маркетологи компанії, нарешті, вийшли з нами на діалог. У нас відбулася зустріч, однак, судячи з їхньої поведінки, представники компанії так і не зрозуміли, що грубо порушені не тільки наші права, але і завдано шкоди репутації та іміджу Олі Полякової, яка не пов'язує свій образ з алкогольною продукцією. Вирішити проблему під час зустрічі не вдалося. Тому ми передаємо справу юристам і швидше за все будемо звертатися до суду з позовом на суму в один мільйон гривень, - заявив продюсер співачки Михайло Ясинський.

У коментарі сайту ТСН.ua у прес-службі ТМ "Оболонь" запевнили, що ніякого конфлікту у них із Олею Поляковою немає. Наразі відсутній судовий позов, тому, за словами представниці компанії, офіційного коментувати фактично нічого.

 "Немає ніякого конфлікту із Олею Поляковою. Я не можу прокоментувати те, чого немає. Немає ніяких позовів. Те, що вони говорять і пишуть – це шоу-бізнес. Ми, як виробник, не реагуємо на такі вихлопи. Зустріч із маркетологами була, але я не буду це коментувати. Це – звичайна робоча зустріч. З боку компанії немає для офіційного коментаря нічого", - зазначили нашому сайту у PR-відділі ТМ "Оболонь".

Читайте також: Оля Полякова випустила новий хіт під кумедний відеоряд з танцівниками у плавках

Зауважимо, що в середині липня поточного року ТМ "Оболонь BeerMix" запустила рекламну акцію з використанням компіляції образу Олі Полякової.

Представники Полякової надали ТСН.ua скріншоти із зазначеною рекламою, на яких видно кокошник та косу, що візуально схожі на "візитівки" популярної артистки.

Нагадаємо, на початку літа Андрій Данилко судився із виробником квасу через використання свого зображення.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами tsn.ua / О.Л.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції