В авіакомпанії розставили крапки над "і" у ситуації, яка сталася з артисткою.
Авіакомпанія МАУ відреагувала на звинувачення співачки Світлани Лободи у тому, що вони втратили її багаж дорогою на Ібіцу.
В компанії поквапилися розставити крапки над "і" і докладно пояснили, що ж сталося з їхньої точки зору.
"Справа в тому, що для того, щоб дістатися до Ібіци, пасажирами були куплені два окремих квитки на рейс МАУ Київ - Барселона і рейс Ryanair Барселона - Ібіца. МАУ повинна була доставити пасажирів тільки до Барселони, і команда артистки прибула в Барселону 11 серпня о 12:37 за місцевим часом", - розповіли в прес-службі МАУ.
Також в авіакомпанії відзначили, що у МАУ Ryanair і немає жодних угод про співробітництво
"МАУ не мала жодних підстав передавати багаж своїх пасажирів перевізнику на сегменті Барселона - Ібіца. Навпаки, авіакомпанія була зобов'язана видати багаж клієнтам у Барселоні", - зазначили в компанії.
Стосовно допущеної помилки, то за словами представника авіакомпанії, реєстрацію в аеропорту "Бориспіль" проводив агент компанії "Аерохендлінг", який і винен в непорозумінні.
"Менеджмент співачки стверджує, що МАУ зареєструвала багаж Лободи до Ібіци. Насправді реєстрацію в аеропорту "Бориспіль" проводив агент компанії "Аерохендлінг", який допустив грубу помилку при обслуговуванні пасажира, що спричинила за собою затримку прибуття багажу на добу", - пояснили в МАУ.
"Зі свого боку, співробітники МАУ забезпечили співачці допомогу у пошуку її речей і сприяли їхньому швидкому відправленню на Ібіцу рейсом іншого перевізника. Багаж був доставлений на Ібіцу 12 серпня в 17:00 за місцевим часом. Тому всі звинувачення у втраті авіакомпанією багажу Світлани Лободи в Іспанії є абсолютно безпідставними і спотворюють реальний стан речей", - зазначили в авіакомпанії.
Нагадаємо, днями Світлана Лобода розповіла про те, що її багаж застряг в Барселоні, в той час як артистка та її команда прилетіли вже на Ібіцу, де зніматимуть новий кліп. В непорозумінні Лобода звинуватила авіакомпанію МАУ.