Ан-148 вже цього року стане серійним

Гроші 21 вересня, 2007, 12:08 252
Додати до обраного
Перший серійний літак Ан-148 планується здати в експлуатацію наприкінці 2007 року.

Перший серійний літак Ан-148 планується здати в експлуатацію наприкінці 2007 року.

Як повідомили у прес-службі Мінпромполітики, про це сказав директор Департаменту розвитку й функціонування оборонно-промислового комплексу Міністерства промислової політики Володимир Сіренко, виступаючи 18 вересня на засіданні колегії міністерства.

Літак Ан-148
УНІАН
Ан-148
Сіренко зазначив, що первинну (національну) сертифікацію типу літака Ан-148-100 (моделі Ан-148-100А, Ан-148-100В, Ан-148-100Е) було здійснено Авіаційним регістром Міждержавного авіаційного комітету та Авіаційною адміністрацією України. Цю сертифікацію було проведено відповідно до Авіаційних правил України (АПУ-21) і Авіаційних правил Міждержавного авіаційного комітету (АП-21), на підставі заявки, поданої АНТК ім. O.К. Антонова 12 січня 2004 року.

В процесі сертифікаційних випробувань у цілому на літаках Ан-148 виконано 673 польоти із загальним нальотом 1 193 години. Аналіз показує, що в цілому льотно-технічні характеристики Ан-148-100, задані в Технічних завданнях на розробку пасажирського Ан-148, затверджених міністром промислової політики 10 жовтня 2002 року, досягнуті, а саме - максимальні й крейсерські швидкості польоту, злітно-посадочні характеристики та пасажировмісність.

Комплектуючі вироби для літака постачають 126 підприємств Росії, 28 - України й 47 - інших країн світу.

Трудоємність робіт із виготовлення Ан-148, відповідно до затвердженої схеми кооперації, розподіляється між Росією та Україною приблизно 50% на 50%.

Перші серійні літаки плануються виготовити до кінця 2007 року на ДП "КиАЗ "Авіант" (Київ), а в кінці 2008 року на ВАТ "ВАСО" (Вороніж, РФ). У свою чергу, АНТК ім. O.К. Антонова повністю забезпечило серійні заводи конструкторською й технологічною документацією, необхідною для виробництва нової машини.

Також у повідомленні сказано, що з метою організації й освоєння в стислі терміни серійного виробництва Ан-148 і подальшого динамічного нарощування програми випуску, яка передбачає здачу 24 літаків на рік, на ДП КиАЗ "Авіант" розроблено "Заходи щодо технічного переозброєння заводу для забезпечення серійного виробництва літака Ан-148-100".

ДОВІДКА. Ан-148-100 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км. Загальна кількість замовлених літаків вже перевищила 50. Крім того, авіаперевізники різних країн висловили наміри придбати додатково до цього ще 150 екземплярів.

У виробництві Ан-148 задіяно понад 240 підприємств із 14 країн світу. Остаточне складання здійснюється на КиАЗ "Авіант" у Києві й на ВАСО. Продаж 96 Ан-148 воронезького складання передбачено в "Плані виробництва цивільних літаків Об`єднаної Авіабудівної Корпорації на 2008-2012 рр.", затвердженому рішенням Уряду РФ від 28 березня 2007 р. У 2009 р. ВАСО має намір випустити 12 Ан-148, у 2010 р. - 18, у 2011 р. - 26, а з 2012 р. на підприємстві заплановано випуск 36 Ан-148 на рік.

Центр підготовки льотного складу при АНТК ім. О.К.Антонова розробляє спеціальний курс навчання льотних і технічних екіпажів авіакомпаній. Практичні заняття з ними планується почати вже в січні 2008 р.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.Ш.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 21 вересня, 2007, 12:08 252
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції