"Антонов" може зібрати модернізовану "Мрію" та запустити серійне виробництво

"Антонов" може зібрати модернізовану "Мрію" та запустити серійне виробництво

Фото: Getty Images

Про це всерйоз думають на підприємстві – зізнався один із його керівників.

Державне підприємство "Антонов" розглядає питання про початок серійного виробництва найбільшого у світі літака Ан-225 "Мрія". Про це в інтерв'ю ЛІГА.net заявив перший віце-президент авіапромислового концерну Олександр Коцюба.

"Ан-225 дуже затребуваний на ринку транспортних перевезень. Як правило, мова йде про найбільш незвичайні вантажі, які неможливо або складно перевезти іншим видом транспорту", - пояснив він.

За словами представника "Антонова", ресурс діючого літака продовжено до 2033 року. "Мрія" є окупним, а не іміджевим літаком – так само, як і "Руслан". "Вони займають нішу, в якій у них немає конкурентів", - пояснив Коцюба.

45

Виробник має все необхідне для створення нових літаків. Окрім грошей.

"Технічно це можливо. У нас є все для складання планера – фюзеляж, крило, хвостове оперення. Але для побудови другого Ан-225 будуть потрібні значні кошти. Зовнішній вигляд "Мрії" практично не зміниться, але з точки зору техніки та інженерії це буде зовсім інший літак – з новітнім обладнанням і двигунами", - повідомив один із керівників підприємства.

В "Антонові" вже підрахували, в яку суму це може обійтися.

"За скромними оцінками, створення і запуск такого літака в серійне виробництво оцінюється в $ 3-4 млрд. Левову частку витрат займає підготовка виробництва, виготовлення оснащення, закупівля обладнання, сертифікація і випуск конструкторської документації", - розповів Коцюба.

За його словами, потенційними замовниками можуть виступати тільки держави, яким потрібен іміджевий літак. Для однієї компанії такі суми непомірно великі – переконані в "Антонові".

"Є певний інтерес з боку Китаю. Для них така сума цілком підйомна. Але поки це на рівні обговорення", - зізнався представник авіапідприємства.

Як повідомлялося, нещодавно гігантський літак доправив з Чехії до Австралії генератор вагою понад 130 тонн. Після чого Ан-225 із новим вантажем спершу вирушив до Дубаю, а потім у Мілан. Звідти черговий рейс: спочатку до Німеччини, а потім в Об'єднані Арабські Емірати. Отже, за цю мандрівку літак пролетить понад 40 тисяч кілометрів і перевезе близько 300 тонн вантажу.

Літак-велетень АН-225 "Мрія" повернувся в Україну після двотижневого відрядження

Літак-велетень АН-225 "Мрія" повернувся в Україну після двотижневого відрядження

Повʼязані теми:

Наступна публікація