"Антонов" не дозволяє Росії ремонтувати "Руслани"

Російський "Авіастар" не може отримати нового дозволу від "Антонова" на ремонт літаків Ан-124 "Руслан". Термін дії угоди, укладеної в 1999 році, закінчується 31 грудня.

У російського авіазаводу "Авіастар-СП", який входить до "Об'єднаної авіабудівної корпорації", виникли проблеми із відновленням дозволу української держкорпорації "Антонов" на ремонт літаків Ан-124 "Руслан".

Заплановане на 26 жовтня підписання нового "Антоновим" і "Авіастаром" зірвалося, пише газета "Комерсант-Україна" у статті "Руслан" опаздывает на ремонт".

У документі ідеться про право ульяновського заводу "Авіастар-СП" ремонтувати літаки Ан-124 "Руслан", інтелектуальна власність на які належить "Антонову".

Проект договору повинен був або визначити нові умови взаємодії, або продовжити терміни дії поточного документа (копія протоколу засідання комітету російсько-української міждержавної комісії, на якому це обговорювалося, є в розпорядженні видання).

Термін дії угоди, укладеної в 1999 році, закінчується 31 грудня.

Але представлений на що відбулося 27 жовтня засідання комітету варіант договору так і не був підписаний, хоча і розглядався в ході зустрічі.

Причини затримки підписання сторони не розкривають, однак запевняють, що до кінця року всі документи будуть погоджені.

Як пояснив глава корпорації "Антонов" Дмитро Ківа, найімовірніше Україна продовжить ліцензійну угоду з "Авіастаром": "конфліктної ситуації між нами немає, є певні дискусії, але це нормальний бізнес-процес. Ми відправили їм свій варіант договору".

Джерело в ОАК вважає, що "Антонов" чекає вирішення питання про те, чи буде відновлюватися виробництво "Русланів" на "Авіастар".

Керівництво ОАК раніше оцінювало обсяг необхідних для запуску програми інвестицій на рівні 1 млрд. доларів.

У листопаді 2009 року президент РФ Дмитро Мєдвєдєв дав доручення уряду "передбачити в проекті державної програми озброєння до 2020 року створення 20 модернізованих Ан-124, а також посприяти ОАК в просуванні даної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках". Але програма озброєння досі не прийнята.

"Відновлення проекту з виробництва Ан-124 можливе тільки після визначення джерел його фінансування", - пояснив Ківа.

Зараз у Росії 14 літаків Ан-124 експлуатуються комерційними компаніями (група "Волга-Дніпро" і "Політ") і 24 - Міноборони РФ.

За експертними оцінками, ремонт і підтримання льотної придатності одного комерційного Ан-124 коштує близько 3,5 млн доларів на рік.

Умови ремонту військових літаків не розкриваються.

Читайте також:

Росія домовилася з Україною будувати разом літаки

Росія спростувала заяву про ненадійність українських літаків

Дослідний зразок "Лайнера мрії" екстрено сів через несправності

"Антонов" допущений до тендеру Міноборони США

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: