"Антонов" не дозволяє Росії ремонтувати "Руслани"

"Руслан"© rusarmy
Гроші 1 листопада, 2010, 10:21 5278 3
Додати до обраного
Російський "Авіастар" не може отримати нового дозволу від "Антонова" на ремонт літаків Ан-124 "Руслан". Термін дії угоди, укладеної в 1999 році, закінчується 31 грудня.

У російського авіазаводу "Авіастар-СП", який входить до "Об'єднаної авіабудівної корпорації", виникли проблеми із відновленням дозволу української держкорпорації "Антонов" на ремонт літаків Ан-124 "Руслан".

Заплановане на 26 жовтня підписання нового "Антоновим" і "Авіастаром" зірвалося, пише газета "Комерсант-Україна" у статті "Руслан" опаздывает на ремонт".

У документі ідеться про право ульяновського заводу "Авіастар-СП" ремонтувати літаки Ан-124 "Руслан", інтелектуальна власність на які належить "Антонову".

Проект договору повинен був або визначити нові умови взаємодії, або продовжити терміни дії поточного документа (копія протоколу засідання комітету російсько-української міждержавної комісії, на якому це обговорювалося, є в розпорядженні видання).

Термін дії угоди, укладеної в 1999 році, закінчується 31 грудня.

Але представлений на що відбулося 27 жовтня засідання комітету варіант договору так і не був підписаний, хоча і розглядався в ході зустрічі.

Причини затримки підписання сторони не розкривають, однак запевняють, що до кінця року всі документи будуть погоджені.

Як пояснив глава корпорації "Антонов" Дмитро Ківа, найімовірніше Україна продовжить ліцензійну угоду з "Авіастаром": "конфліктної ситуації між нами немає, є певні дискусії, але це нормальний бізнес-процес. Ми відправили їм свій варіант договору".

Джерело в ОАК вважає, що "Антонов" чекає вирішення питання про те, чи буде відновлюватися виробництво "Русланів" на "Авіастар".

Керівництво ОАК раніше оцінювало обсяг необхідних для запуску програми інвестицій на рівні 1 млрд. доларів.

У листопаді 2009 року президент РФ Дмитро Мєдвєдєв дав доручення уряду "передбачити в проекті державної програми озброєння до 2020 року створення 20 модернізованих Ан-124, а також посприяти ОАК в просуванні даної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках". Але програма озброєння досі не прийнята.

"Відновлення проекту з виробництва Ан-124 можливе тільки після визначення джерел його фінансування", - пояснив Ківа.

Зараз у Росії 14 літаків Ан-124 експлуатуються комерційними компаніями (група "Волга-Дніпро" і "Політ") і 24 - Міноборони РФ.

За експертними оцінками, ремонт і підтримання льотної придатності одного комерційного Ан-124 коштує близько 3,5 млн доларів на рік.

Умови ремонту військових літаків не розкриваються.

Читайте також:

Росія домовилася з Україною будувати разом літаки

Росія спростувала заяву про ненадійність українських літаків

Дослідний зразок "Лайнера мрії" екстрено сів через несправності

"Антонов" допущений до тендеру Міноборони США

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами КоммерсантЪ-Україна / М.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 1 листопада, 2010, 10:21 5278 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
  • ДОНЕЦК ДОНЕЦК 1 листопада, 11:41 Згоден 2 Не згоден 0 Если наши не облажаются, то можно выдавить из РФ много. Все что можем ремонтировать и строить сами, надо делать самим, что не можем пока - делегировать другим,но только на выгодных для нас условиях.И то, лучше отдать второстепенные функции.... К тому же, если бы РФ придерживалась договоренностей и документов, подписанных ранее в области авиации,и не пыталась все время на))бать Украины, то думаю,что переговоры завершились бы быстро и к обоюдной выгоде.... Да и в гражданской авиации мы все ж таки продвинулись дальше РФ и крепче РФ... відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції