Apple, Coca-Cola, Disney. Оприлюднено список найдорожчих і найвпливовіших брендів світу

Найвпливовішим брендом у світі став Walt Disney© Reuters
Його склала консалтингова компанія Brand Finance.

Найвпливовішим брендом у світі став Walt Disney. У цьому йому допоміг касовий успіх сьомого епізоду космічної саги "Зоряні війни: Пробудження сили", повідомляє консалтингова компанія Brand Finance.

Бренд "Зоряних воєн" був оцінений експертами в $ 10 млрд. Новий фільм заробив $ 1 млрд за рекордно короткий час в прокаті, а іграшки роботів R2-D2 C-3P0, випущені Disney, принесли ще $ 700 млн, зазначає Brand Finance. Бренд Walt Disney в цілому оцінений в $ 31 млрд.

Читайте також: Став відомий найдорожчий футбольний бренд у світі

На другому місці опинився виробник іграшок Lego, а третю позицію посіла косметична компанія L'oreal.

Крім того, у першій десятці - консалтингові компанії PwC і McKinsey, виробник спортивних товарів Nike, косметичних товарів johnson's, компанія Coca-Cola, телеканал NBC і пошуковик Google.

Найдорожчим брендом знову визнана компанія Apple: вартість її бренду оцінили в $ 145,9 млрд, на другому і третьому місці – Google c $ 94,1 млрд і Samsung з $ 83,1 млрд.

За даними Brand Finance, минулого року сильну позицію зайняли китайські бренди, наприклад, додаток WeChat, кількість користувачів якого за минулий рік зросла на 40% і зараз перевищує 650 млн осіб, причому 70 млн із них перебувають за межами Китаю. В результаті вартість цього бренду підскочила відразу на 83% до $ 6,5 млрд.

Водночас Volkswagen через "дизельний скандал" оппинився в числі головних невдах минулого року, вартість цього бренду знизилася відразу на $ 12 млрд до $ 18,9 млрд.

Дарт Вейдер, Чубака та молодята: у Голлівуді відгуляли гучне весілля у стилі "Зоряних війн" Гроші 1 лютого, 17:23

Раніше Brand Finance склав рейтинг найдорожчих національних брендів світу в 2015 році: його в черговий раз очолили Сполучені Штати Америки, випередивши Китай з відривом у кілька мільярдів. Крім того, бренд країни демонструє позитивну динаміку (2%), на відміну від найближчих конкурентів – Китаю та Німеччини, чий показник впав на 1% і 4% відповідно.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Інтерфакс / А.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції