Банки вводять додаткові комісії в банкоматах – за зміну ПІН-коду, за перегляд стану рахунку

© УНІАН
Гроші 11 жовтня, 10:13 12462 11
Додати до обраного
Додаткові послуги клієнтам банків коштують 1-5 гривень.

Українські банки один за одним вводять додаткові платні послуги для користувачів банкоматів. Скажімо, окремі фінустанови вводять додаткову комісію за зміну ПІН-коду, отримання інформації щодо стану рахунку (не лише на друкованому чеку, а вже й на дисплеї банкомату чи терміналу). Комісію беруть і за некоректні операції. Це не новація для банківського сектору України, проте вона набула масовості останнім часом.

"Будь-яка трансакція, яка проводиться клієнтом по карті, проходить через процесинговий центр і має певну собівартість, яка лягає на банк-емітент, що випустив карту. Так, для зміни ПІН-коду вона коливається від 80 коп. до 1 грн. І щоб ці витрати компенсувати, банки вводять тарифікацію цієї операції для фізособи 1-5 грн", — пояснив виданню BusinessUA експерт фінансового ринку Василь Невмержицький.

Скажімо, некоректна трансакція із помилковим введенням ПІН-коду коштує банку 50 коп.

"Ці витрати банк теж хоче компенсувати", — зазначає Невмержицький.

Щоб отримати баланс рахунку банк витрачає 30 коп., а люди — до 1 грн. Паперовий чек із банкомату клієнту обійдеться від 1 до 3 грн.

Раніше повідомлялося, що в Україні вдесятеро побільшало випадків шахрайств із банкоматами.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами BusinessUA / ОЛ
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 11 жовтня, 10:13 12462 11
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 11
Вибір редакції