"Битва" за лічильник: у Чернігові відключили від газу багатоповерхівку, а її жителі взяли "заручників"

"Битва" за лічильник: у Чернігові відключили від газу багатоповерхівку, а її жителі взяли "заручників"

Фото: УНІАН

Юристи кажуть, що на це газовики не мали законного права.

Обурені мешканці багатоповерхівки заблокували два автомобілі "Чернігівгазу" разом із водіями з вимогою під'єднати до будинку блакитне паливо, адже вони справно платять по рахунках. Газовики натомість обіцяють дати газ лише тоді, коли люди дозволять їм встановити лічильник, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Газ людям перекрили три дні тому. Голодні люди освоювали приготування їжі на терміново позичених електроплитках та в електрочайниках. Підстав, на яких їх відключили від постачання палива, жителі будинку не розуміють. Боргів, кажуть, не мають. Натомість усе пояснюють комунальники. "Газ був відключений для проведення робіт по встановленню лічильника. Щоб швидше виконати роботи, приїхало дві бригади, але вони не можуть працювати, бо їм забороняють", - розповів директор з безпеки ПАТ "Чернігівгаз" Сергій Лещенко.

У Чернігові жителям багатоповерхівки вимкнули газ попри вчасну сплату рахунків

У Чернігові жителям багатоповерхівки вимкнули газ попри вчасну сплату рахунків

Пожильці обурюються, що в оголошеннях, розміщених на вході під'здів, про лічильники не було сказано ні слова – там ішлося про профілактичні роботи. Від загального приладу обліку на цілий будинок мешканці відмовляються, бо комусь-таки доведеться платити за сусіда, адже кубометри газу, витрачені всім домом, ділитимуть пропорційно між прописаними в квартирах. "Колгоспи давно скасували", - обурені жителі багатоповерхівки.

Газовики кажуть, що від загального лічильника відмовитися можна, але тоді автоматично вдвічі зросте норма споживання газу – до 9 кубометрів на одну прописану людину. Іще один вихід – придбати прилади обліку на кожну квартиру. Юристи кажуть, що люди мають усе добре зважити, а от відмикати їх на час роздумів від послуг газовики не мали права. "Постачальник несе відповідальність за своєчасність та якість надання послуг. Тому треба звертатись до суду, оскаржувати, вимагати компенсацію, зменшення нарахування. І, крім того, можна вимагати компенсацію, якщо була завдана шкода", - радить юрист Роман Семешко.

Кореспондент ТСН Алла Скорик

Повʼязані теми:

Наступна публікація