• Реклама

Бізнес-переговори: агресія і ще раз агресія?

Гроші 19 вересня, 2011, 10:00 1279
Додати до обраного
Сьогодні бізнес переживає не найкращі часи. Економічні та політичні події останнього часу не додає "людям справи" оптимізму.

Зростання цін, неоднозначність реформ уряду, посилення впливу на бізнес з боку контролюючих органів, чутки про загрозу дефолту - бізнес-клімат в Україні складно назвати сприятливим. Все це безпосередньо позначається на спілкуванні вітчизняних бізнесменів.

Наталія Лозійчук, директор тренінг-центру "СПІКЕР": "Ділова комунікація стає все більш напруженою. Бізнесменам доводиться активно просувати свої товари або послуги, розштовхуючи конкурентів. На жаль, іноді переговорники роблять це мало не в буквальному сенсі слова: ведуть грубі, агресивні переговори, домагаюся свого за всяку ціну.

"Мене взагалі не цікавить ваша думка!", "Або так, як я сказав, чи ми не будемо мати з вами ніяких справ", "Та хто ви такий, щоб мені вказувати!" - Такі фрази все частіше доводиться чути тим, хто веде переговори. Погрози, шантаж, обман, блеф та інші нецивілізовані форми спілкування все частіше стають нормою у світі ділових людей.

Я не кажу про те, що слід завжди чекати тільки "полюбовного" спілкування. Навпаки, в принципових питаннях важлива твердість і наполегливість. Але не всі бізнесмени готові та вміють домовлятися таким чином, щоб і своїх цілей домогтися, і відносини хороші з партнерами зберегти. Адже світ сучасного бізнесу - це світ довгострокових партнерських відносин.

Перемога за всяку ціну має тут найчастіше короткостроковий характер, агресія в спілкуванні завдає непоправної шкоди бізнесу. Самі переговорники в таких важких переговорах нерідко піддаються приниження, відчаю, а то й стресу. Переможців у таких сутичках зазвичай не буває - нервова система розхитується у всіх!

Помічено, що нерідко ділові люди ведуть переговори в грубій формі тільки тому, що інакше не вміють. Їх ніде цьому не вчили. Навіть деякі досвідчені бізнесмени вважають, що згода - це ознака слабкості, пауза - знак схвалення, а поступка - доля невдахи .... Але ж це не зовсім так.

Хороший переговорник - це гнучкий та ефективний у спілкуванні співрозмовник. Розвинути навички результативних переговорів можна практично кожному. Потрібні тільки деякі складові: бажання, час, знання. І практика, звичайно".

24 і 25 вересня відбудеться VIP-тренінг з найбільш актуальної тематики - "СПІКЕР-Жорсткі переговори. «Життя диктує свої закони" (www.speaker.com.ua). - Коментує Наталія Лозійчук. - Усіх учасників тренінгу чекає два дні продуктивної переговорної практики.

Напрацьований багатьма вітчизняними та зарубіжними фахівцями досвід ведення цивілізованих переговорів потрібно перейняти. Запрошуємо активно працювати над своїм переговорним стилем. А ми підкажемо як це краще робити".

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua /
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 19 вересня, 2011, 10:00 1279
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції