Близько 80% компаній світу використовують соцмережі для реклами

Близько 80% компаній світу використовують соцмережі для реклами
Гроші 4 серпня, 2011, 14:52 1409
Додати до обраного
Соцмережі стали одними із найефективніших рекламних майданчиків.

Соціальні мережі визнали одними із найкращих рекламних компаній, які дуже ефективно просувають той чи інший товар або послуги. Зараз близько 80% компаній світу використовують цей інтернет-ресурс для маркетингових цілей.

Останні статистичні дані показують, що все більше компаній переходить до використання платної реклами і оголошень в соціальних мережах, поступово відмовляючись від повідомлень в стрічках користувачів Twitter і відправки приватних повідомлень у Facebook.

За даними дослідження Pivot Conference, дві третини опитаних маркетологів використовують платну рекламу в соціальних мережах, і близько 54% з них задоволені отриманими результатами. 18% маркетологів, які ще не користуються можливостями таких мереж, планують почати робити це вже наступного року.

Реклама в Twitter і Facebook складає велику частину від усієї реклами в цьому сегменті, але Twitter все ще трохи відстає від найбільшої соціальної мережі. 90% респондентів використовують Facebook для розміщення реклами, тоді як Twitter в даному випадку належить лише 78% ринку.

Опитування показало також зростаючу кількість рекламодавців і на таких інтернет-майданчиках, як Linkedin, YouTube і FourSquare. За оцінками фахівців, близько 20% рекламних компаній почнуть працювати з цими порталами вже у наступному році.

Читайте також:

Google заробив на власній соцмережі 20 мільярдів доларів

У соціальних мережах дозволили рекламу сигарет

Facebook стане найприбутковішим банерним майданчиком

Обсяг реклами в Україні виріс до 500 мільйонів доларів

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Infox.ru / МС
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 4 серпня, 2011, 14:52 1409
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції