Чому київські таксисти протестували палаючими шинами проти появи на ринку системи Uber

© УНІАН
Гроші 28 лютого, 23:32 1799 3
Додати до обраного
95% таксистів в Україні працюють нелегально.

У Києві невдовзі має почати працювати електронна система таксі Uber. Вона прийшла із Заходу. Просто в смартфоні робите замовлення самі. Обираєте найкращу машину і навіть бачите на карті, як вона до вас рухається. Здається, щастя близько. Але те, що надихає пасажирів, просто розлютило нинішніх таксистів. Настільки, що вони блокували протестами центр столиці. Під колотнечу навіть запалали шини.

То як знайти компроміс між новими технологіями, пасажирами, і тими, для кого таксі – порятунок від безробіття? Про це йдеться в сюжеті програми ТСН.Тиждень.

В одному лише Києві працює понад 20 тисяч авто таксі. Але це не означає, що ти його викликав – і все буде гаразд.

Таксі – це давно вже не професія. Це спосіб вижити для величезної кількості чоловіків та їхніх родин. Мало платять вдень – ввечері крутиш кермо. Звільнили – пішов таксувати і шукаєш іншу роботу.

Більшість таксистів в Україні – 95% із 250 тисяч – нелегали. Вони працюють без жодних документів та не платять ніяких податків, окрім як відсотки за підключення до інформаційних мереж. Вони забувають про техогляд, а про медичне обстеження нерідко не чули взагалі. Говорять, що чистими можуть заробити і до півтори тисячі гривень за зміну. Якщо ж працюють на компанію, то – лише 350.

Остання крапля для українських таксистів – це оголошення, що в Україну йде Uber. Це електронна система пошуку таксі, аналоги якої вже існують у великих містах. Таксисти звинувачують Uber у заниженні цін, роботі з нелегалами та ухиленні від сплати податків в національну економіку.

Читайте також: Кияни готові міняти традиційні таксі на Uber

Офісу в Україні міжнародна фірма досі не має. Прес-секретар відповідає з московського телефону:

"У нас немає завдання зруйнувати ринок перевезень у Києві. Навпаки, Uber значно розширює ринок перевезень, створюючи додатковий попит з боку користувачів. Uber співпрацюватиме з перевізниками, у яких є ліцензії".

Таким чином Uber – це справді загроза старій системі таксі у цілому світі. Таксисти бунтують, але пасажири радіють. Бо інформаційна технологія значно спрощує життя клієнта, і з оплатою, з рівнем машини, і з відповідальністю за ДТП. Утім, у її успіх українські таксисти-нелегали не вірять. І влаштували попереджувальний страйк та запалили шини в центрі Києва. Кілька десятків машин з шашечками їздять навколо мерії та невпинно сигналять. Якщо до 10 березня влада не почує вимоги водіїв, то вони обіцяють, що акція непокори пошириться на всю Україну.

Більше подробиць дивіться в сюжеті Станіслава Ясинського.

Чому столичні таксисти бунтують проти системи UBER

ТСН. Тиждень 28 лютого, 21:12
Більшість таксистів в Україні - 95% з 250 тисяч - нелегали. Вони працюють без жодних документів та не платять ніяких податків, окрім як відсотки за підключення до інформаційних мереж. Вони забувають про техогляд, а про медичне обстеження нерідко не чули взагалі. Можливість запровадження в Україні електронної системи UBER із зручним способом замовлення таксі просто зі смартфону порадувала пасажирів. Але розлютила водіїв - настільки, що вони палили шини у центрі Києва.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / ОЛ
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 28 лютого, 23:32 1799 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
  • Kevin Jacson Kevin Jacson 29 лютого, 00:28 Згоден 1 Не згоден 4 Да, эти низкие цены на перевозки людей в Киева службами такси т держаться исключительно за счет этих 95% нелегалов. Хотите платить дороже? Давай те лицензируем такси и тогда минималка как подсчитали в мэрии Кличка будет около 70 грн. Поэтому Киев и отказался от муниципального такси. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції