"Чорна п'ятниця" по-українськи. Адвокат розповів, як отримати у магазині реальну знижку в 50%

В українських продавців у запасі є чимало хитрощів, як продати начебто акційний товар за високою ціною.

"Чорна п'ятниця" в Україні набуває все більшої популярності, водночас отримуючи чимало критики від споживачів.

Адже нерідко трапляється так, що напередодні періоду знижок магазини спочатку піднімають ціни на 20%, щоб потім намалювати знижку на ті ж самі відсотки.

Також частими є випадки, коли вітрини магазинів заманюють рекламою "Мінус 50% на все", але коли заходиш у магазин, виявляється, що насправді ціни знижені максимум до 20-30%, а половину ціни якщо і зрізають, то лише на найбільш дорогому або непривабливому товарі.

Адвокат Антон Куц розповів кореспонденту ТСН.Тиждень Наталці Ярмолі, що у такому випадку споживач має право вимагати 50% знижки, які заявлені на вітрині. А якщо магазин відмовляється продавати товар за заявленою акцією, то купити його можна, довівши свою правоту через суд.

Ще одна хитрість продавців – заявити, що низька ціна на товарі вказана помилково, і якщо ви хочете його придбати, то маєте сплатити більше.

"У цьому випадку споживач має право купити за тією ціною, яка вказана на ціннику, незалежно від внутрішніх документів, помилок тощо. Можна через суд дійти до того, щоб купити за тією ціною, яка вказана для споживача", – зауважив Антон Куц.

Більше про махінації продавців у "Чорну п'ятницю" дивіться в сюжеті.

Здорожчання замість знижки: чим українська Чорна п'ятниця відрізняється від американської

Чорна п'ятниця – день, що доводить до шаленства американців і засмучує українців. Американці весь рік відкладали гроші на чорний день, точніше п’ятницю, готувалися до незручної ночівлі у наметах під торговими центрами – усе заради дешевого шопінгу. Українці ж розчаровані цим днем, адже магазини розчарували нестриманими обіцянками та завищеними цінами.

 

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: