Coca-Cola продаватиме віскі і коньяк

Coca-Cola продаватиме віскі і коньяк
Гроші 30 березня, 2010, 10:10 2200
Додати до обраного
Збільшуючи обсяги дистрибуції елітного алкоголю, компанія намагається компенсувати зниження продажів своїх традиційних напоїв.

Компанія Coca-Cola домовилася про початок дистрибуції коньяку Remy Martin і віскі Famous Grouse, таким чином укріплюючи позиції в сегменті дорогого алкоголю.

Крім того, з квітня 2008 року компанія продає віскі Jack Daniel`s і горілку Finlandia.

Світовий виробник елітного алкоголю компанія Remy Cointreau має намір змінити дістрібутора в Україні, розповіли відразу декілька учасників ринку. "Компанія вже ухвалила рішення передати право дистрибуції коньяку Remy Martin і інших своїх брендів (у її портфелі також лікер Cointreau, шампанське Piper-Heidsieck і бренді Metaxa) Кока-кола Україна", - повідомив топ-менеджер одного з виробників елітного алкоголю.

З 2005 року дистрибуцією брендів Remy Cointreau в Україні займається «Маркет Груп Дистрибуція». "Я чув, що в Україні Coca-Cola має намір також зайнятися продажами віскі Famous Grouse (зараз його продає компанія «Марком»)",- розповів директор компанії Вінфорт Дмитро Сайфудінов. Про це відомо і директорові компанії «Укрюгторг» Дмитру Турлакову.

За словами менеджера по комунікаціях російського офісу Coca-Cola Hellenic Bottling Company Ксенії Зенкової, Coca-Cola вже займається дистрибуцією алкогольних напоїв в Україні. З квітня 2008 року вона продає бренди американської Brown-Forman – віскі Jack Daniel`s і горілку Finlandia, уточнив глава представництва Brown-Forman в Україні Ігор Назаров: "У Coca-Cola одна з сильних дістрібуционних систем в Україні, ми задоволені результатами продажів наших брендів". Coca-Cola продає алкоголь через представництва прямих продажів і субдистрибуторов. "З середини минулого року ми продаємо Jack Daniel`s і Finlandia в Одесі і області за договором з Coca-Cola", - говорить Ігор Турлаков з Укрюгторг. Раніше дистрибуцією Jack Daniel`s займалася компанія Свіфт, а Finlandia – підрозділ ТПК Алеф.

Coca-Cola підсилює свої позиції в сегменті алкоголю, щоб компенсувати спад продажів традиційних для компанії напоїв, вважає аналітик ВТБ Капітал Іван Кущ. Щорічно в Україні продажу солодких безалкогольних напоїв скорочуються на 4-5% в натуральному виразі, говорять учасники ринку.

Проте завоювати сильні позиції на ринку елітного алкоголю компанії буде непросто, відзначив гендиректор ЧП Баядера Анатолій Корчинській: "Асортиментний портфель компанії поки невеликий і тому не так привабливий, як у інших крупних дістрібуторов алкоголю в Україні". Крім того, за словами пана Сайфудінова, бренд Remi Martin поки не завоював сильних позицій в країні і не може скласти конкуренцію лідерам ринку – коньякам Hennessy (Марком) і Martell (Pernod Ricard).

Читайте також:

Coca-Cola вимагає заборонити у Швеції вироблені в Україні напої

Голова французького підрозділу Coca-Cola наклав на себе руки

Уго Чавес заборонив у Венесуелі дієтичну Coca-Cola

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами КоммерсантЪ-Украина / І.О.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 30 березня, 2010, 10:10 2200
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції