Дешеві імпортні авто після скасування акцизів не зацікавили українців

Гроші 5 серпня, 00:58 26650 15
Додати до обраного
Покупці не поспішають шукати собі машини за кордоном.

Зниження із 1 серпня акцизів на автомобілі з Європи не спричинило купівельного буму. Прості водії, які спробували скористатися новими правилами, доходять висновку, що економія невигідна, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Вживані авто по праву можна назвати основним ринком для тих, хто хоче придбати власні колеса. Нові, з коливанням курсу гривні, занадто дорогі. Закон же про зниження акцизів на автівки з Європи, які вже були в користуванні, мав би допомогти українцям платити ще менше.

Документ уже кілька днів як вступив у дію. Однак попри прогнози його авторів, купівельного ажіотажу так і не сталося. Народ збіднів і машини купує значно рідше. Про поїздку в Європу по машину годі говорити – це транспортні видатки, віза, консультації спеціалістів тощо. Прості водії ще над технічною оцінкою замислюються, аби не привезти в Україну, приміром, авто, яке побувало в потопі. Тому там же, за кордоном, треба знайти фахівця і заплатити за його послуги.

Невигідний акциз: чому українці не поспішають купувати вживані авто

ТСН. 19:30 4 серпня, 20:17
Зниження акцизів із першого серпня на автомобілі з Європи не спричинило купівельного буму. Ідеться про машини, які вже були в користуванні. Залежно від об'єму двигуна, акцизи на деякі здешевили в понад двадцять разів. Депутати заявляли і про мінус дві, і про мінус п'ять тисяч доларів від ціни. Однак, прості водії, які спробували скористатися новими правилами, говорять - економія невигідна.

На кордоні з Польщею запевняють, що не просто черг – а взагалі жодного митного оформлення таких автомобілів за зниженими ставками ще не відбулося. Є тільки намір ввезти двома громадянами такі машини. Костянтин, який шукає сімейний автомобіль, пояснює: ціна авто, які він переглядав, впала з 19 до 14 тисяч доларів, однак є інші податки, пенсійний збір, оформлення документів. Після всіх підрахунків і аналізу ризиків чоловік вирішив шукати вживаний автомобіль саме в Україні.

Фахівець автомобільного ринку звертає увагу ще й на стандарт ЄВРО-5, бо тільки такі машини підпадають під новий закон. А це – недешеві авто. Та й за кордоном уже відреагували на знижений в Україні акциз і підвищили ціни в себе в середньому від 300 до 1000 євро.

Раніше повідомлялося, що скасування Радою акцизу на імпорт уживаних автомобілів може здешевити потримані іномарки більше ніж удвічі. Відповідний закон президент Петро Порошенко підписав місяць тому.

Кореспондент ТСН Іван Гребенюк

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН / ДШ
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 5 серпня, 00:58 26650 15
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 15
  • виктор баранов виктор баранов 5 серпня, 05:33 Згоден 80 Не згоден 4 Разве можно придумать ,что то еще более циничное чем этот закон. половина страны ездит на МОСКАЛИКАХ и Ж..ПОРОЖЦАХ и умники специально вводят ЕВРО 5.предлагая мужику самому поехать за бугор и купить авто с 2010 года за 6-10 тысяч,прекрасно понимая,что собрать такую сумму,если не красть,реально дет за 10.Но разработчики пильг для народа ,похоже,находятся в другом измерении. и не знают что зарплата в Украине в 200 баксов -это великая удача,и за нее не купишь даже фару от нужного авто.Воистину господа присяжные-заседатели вашими намерениями выстлана дорога в ад.Но народ всегда верит в чудеса и доброго царя, а когда перестает верить,у вас всегда есть панамский паспорти хатынка на лазурном берегу. ОСЬ вам -(как говорит 95 квартал )за вашу турботу. відповісти цитувати Дякуємоспам KolyaKrysin KolyaKrysin 5 серпня, 09:42 Згоден 31 Не згоден 2 Такое ощущение, что этот закон для "бедных" украинских депутатов, которые переплачивают за растаможку цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції