Дешеві імпортні авто після скасування акцизів не зацікавили українців

Покупці не поспішають шукати собі машини за кордоном.

Зниження із 1 серпня акцизів на автомобілі з Європи не спричинило купівельного буму. Прості водії, які спробували скористатися новими правилами, доходять висновку, що економія невигідна, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Вживані авто по праву можна назвати основним ринком для тих, хто хоче придбати власні колеса. Нові, з коливанням курсу гривні, занадто дорогі. Закон же про зниження акцизів на автівки з Європи, які вже були в користуванні, мав би допомогти українцям платити ще менше.

Документ уже кілька днів як вступив у дію. Однак попри прогнози його авторів, купівельного ажіотажу так і не сталося. Народ збіднів і машини купує значно рідше. Про поїздку в Європу по машину годі говорити – це транспортні видатки, віза, консультації спеціалістів тощо. Прості водії ще над технічною оцінкою замислюються, аби не привезти в Україну, приміром, авто, яке побувало в потопі. Тому там же, за кордоном, треба знайти фахівця і заплатити за його послуги.

Невигідний акциз: чому українці не поспішають купувати вживані авто

Зниження акцизів із першого серпня на автомобілі з Європи не спричинило купівельного буму. Ідеться про машини, які вже були в користуванні. Залежно від об'єму двигуна, акцизи на деякі здешевили в понад двадцять разів. Депутати заявляли і про мінус дві, і про мінус п'ять тисяч доларів від ціни. Однак, прості водії, які спробували скористатися новими правилами, говорять - економія невигідна.

На кордоні з Польщею запевняють, що не просто черг – а взагалі жодного митного оформлення таких автомобілів за зниженими ставками ще не відбулося. Є тільки намір ввезти двома громадянами такі машини. Костянтин, який шукає сімейний автомобіль, пояснює: ціна авто, які він переглядав, впала з 19 до 14 тисяч доларів, однак є інші податки, пенсійний збір, оформлення документів. Після всіх підрахунків і аналізу ризиків чоловік вирішив шукати вживаний автомобіль саме в Україні.

Фахівець автомобільного ринку звертає увагу ще й на стандарт ЄВРО-5, бо тільки такі машини підпадають під новий закон. А це – недешеві авто. Та й за кордоном уже відреагували на знижений в Україні акциз і підвищили ціни в себе в середньому від 300 до 1000 євро.

Раніше повідомлялося, що скасування Радою акцизу на імпорт уживаних автомобілів може здешевити потримані іномарки більше ніж удвічі. Відповідний закон президент Петро Порошенко підписав місяць тому.

Кореспондент ТСН Іван Гребенюк

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: