Головний видавець Meduza дасть майстер-клас, як розповідати історії у світі поганих новин

Місце проведення майстер-класу: Kyiv Smart City Hub, ВДНГ, проспект Академіка Глушкова, 1.

15 вересня вперше в Києві відбудеться майстер-клас головного видавця одного з найбільш революційних та відомих новинних видань "Медуза" — Іллі Красильщика.

4 мільйони унікальних відвідувачів на місяць.

500 тисяч читачів у twitter. 

400 тисяч підписників на пуш-повідомлення в вебі.

300 тисяч завантажень додатку.

45 тисяч підписників на розсилку. 

Meduza 

Це новинний інтернет-портал, проект, який було створено командою колишнього "Лента.ру" під керівництвом Галини Тимченко, генерального директора, Івана Колпакова, головного редактора, та Іллі Красильщика, головного видавця. 

Вони з'явились на просторах інтернету в 2014 році. Для медійного ринку це було щось кардинально нове і ні на що несхоже. Зараз це проект, про який знає кожен, хто працює з медіа або просто слідкує за новинами у світі. 

Ми запросили до Києва головного видавця, Іллю Красильщика, поділитись досвідом "Медузи" про те, як працює сучасна пояснювальна журналістика, про кризу емпатії та про те, як розповідати історії у світі поганих новин.

Будемо говорити про наступне: 
1. Ми живемо у світі поганих новин. Особливо це помітно, якщо дивишся зсередини новинного видання. Вибухи, теракти, репресії в окремих країнах, корупційні скандали, війни — якщо ти читав про це декілька днів назад, то через три дні такі ж новини тебе вже навряд зачеплять. Ми ніби вже до всього звикли і нічого хорошо від життя не чекаємо. Це можа назвати кризою емпатії, можна — захисним цинізном. Але так чи інакше — це проблема.

2. Ми живемо в світі соціальних мереж. Навколо дуже багато інформації. Занадто багато. Звідси виникає важливе для медіа запитання: чи потрібно створювати її ще більше або краще розібратись з уже існуючою?

3. Ми живемо в світі конкуренції усіх з усіма. За увагу читача. Немає різниці, хто ви — сервіс, соціальна мережа чи медіа. Якщо ви не фейсбук, у читача навряд буде більше, ніж 15 хвилин в день на вас. І ними потрібно правильно розпоряджатись.

Можна сказати, що це ідеальний шторм (для переконливості можна додати про фінансову кризу, але не будемо). Насправді, це неймовірно цікавий час, щоб створювати медіа. Читачі змінюються, технології змінюються, способи споживання змінюються — хіба це не найкращий час, щоб придумати щось нове?

Немає рецепту хорошого медіа, тому що кожне хороше медіа унікальне. В основі будь-якого хорошого видання закладені цікаві історії. Якщо ви вмієте розповідати історії — у вас все вийде. Якщо ви будете нудними — вам ніщо не допоможе. Історії можна розповідати за допомогою текстів, зображень, технологій, соціальних мереж, доповненої реальності або настінних малюнків — це зовсім несуттєво. Важливо знайти свій спосіб.

Готові?
Зареєструватись та забронювати своє місце в лекторії можна за посиланням
 http://goo.gl/DXUsXU 

Тривалість майстер-класу: 4 години.
Вартість участі: 500 грн. 

Місце проведення майстер-класу: Kyiv Smart City Hub, ВДНГ, проспект Академіка Глушкова, 1.

Організатор: Вища Школа Media & Production http://school.1plus1.ua/ 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції