Іномарки до осені не подорожчають

© Вкурсе
Гроші 15 серпня, 2011, 16:28 1630 1
Додати до обраного
Розслідування відносно імпорту автомобілів в Україну продовжили до 1 вересня.

Мінекономіки відклало термін введення спецмита на автомобілі з об'ємом двигуна 1000-2200 см3. Це пов'язано з тим, що до 1 вересня подовжено термін спецрозслідування, щодо імпорту автомобілів, повідомили у Всеукраїнській Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД).

2 липня 2011 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі за заявою Асоціації "Укравтопром" почала спецрозслідування щодо імпорту легкових автомобілів з об'ємом двигуна 1000-2200 см3.

"Укравтопром" просив Комісію вже з 16 серпня (через 45 днів після початку розслідування) ввести спецмито 33,4% на автомобілі (1000-1500 см3) і 47% на автомобілі (1500-2200 см3) відповідно.

Позиція вітчизняних автозаводів була би зрозуміла, якщо хоч би на одному з них випускалися дійсно українські машини. Але останньою моделлю, яка розроблялася безпосередньо Україною, була Славута, знята з конвеєра минулого року, а нинішній український автопром є виробництвом "викрутки" - дрібновузловою або крупновузловою збіркою іноземних автомобілів.

Це в рівній мірі відноситься до моделей Skoda (Єврокар), Kia (ЗАЗ), Geely і SsangYong (КрАСЗ), що збирається з машинокомплектів із мінімальними витратами, і до тих машин Hyundai і "Лада", які випускаються на потужностях Черкаського автозаводу корпорації "Богдан".

І навіть "ЗАЗ" Ланос не може вважатися українським в повному розумінні цього слова, хоча зараз вже на 60% складається з деталей, що випускаються на українських підприємствах. Виходить "Укравтопром" пропонує захищати не виробників, а збірників.

Не варто забувати і про те, що "викрутка" обкладається мізерними податками (100 євро з кожного ввезеного кузова), тоді як з машин, що імпортуються, стягується 10-процентне мито. Очевидно, що бюджет не виграє, якщо в результаті підвищення митних ставок на машини з моторами 1-2,2 л (а це не мало не багато майже 80% від загального об'єму ринку) ті перестануть мати попит. Досить згадати 2009 рік, коли також в цілях захисту вітчизняного виробника на шість місяців ввели додаткове мито 13%.

Збільшенню продажів українських автомобілів це ніскільки не допомогло - тоді як імпорт в цей період скоротився майже до нуля, а держава недоотримала декілька сотень мільйонів доларів податків.

Тепер, за словами директора ВААІД Олега Назаренка, асоціація звернулася до Мінекономрозвитку з проханням подовжити термін спецрозслідування, можливості надання контраргументів для захисту своєї позиції, захисту прав громадян України на вибір автомобіля на свій смак і отримали позитивну відповідь.

ВААІД отримала право надати свої коментарі Комісії до 1 вересня включно. "Ці додаткові два тижні не тільки дадуть нам можливість краще підготувати наші коментарі до спецрозслідування, але і показують об'єктивну позицію Мінекономрозвитку.

Як раніше повідомлялося, якщо уряд задовольнить вимоги автовиробників і введе спеціальне мито на імпортні легкові автомобілі, такі транспортні засоби відразу ж подорожчають для кінцевого користувача збільшиться на 40%.

Читайте також:

Експерт: нове мито на іномарки може зірвати угоду про вільну торгівлю з ЄС

Іномарки можуть подорожчати

Кабмін може спровокувати подорожчання іномарок на 40%

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Коментарі / МС
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 15 серпня, 2011, 16:28 1630 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції