Іноземні компанії теж будуватимуть метро

Метро будуватимуть не тільки українські, але й іноземні компанії (Фото: Без цензури)
Гроші 7 червня, 2007, 16:27 1692
Додати до обраного
З наступного року до будівництва метрополітену в Києві залучать іноземні компанії.


Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив сьогодні на прес-конференції начальник КП «Київський метрополітен» Петро Мірошников. 

Він зазначив, що сьогодні перед керівництвом метрополітену столиці поставлено завдання активізувати будівництво метро. 

При цьому Мірошников підкреслив, що метрополітенові Києва скоро виповниться 46 років, і сьогодні на його лініях функціонує 45 станцій, тобто можна сказати, що кожному року роботи метро відповідає одна його станція. 


Водночас у програмі розвитку Київського метрополітену передбачено до 2011 року побудувати 20 нових станцій і прокласти більше 25 км шляхів метрополітену, при тому, що зараз загальна довжина ліній метро становить 57,8 км шляхів. Таким чином, заплановано до 2011 року вводити в середньому на рік по 4 нові станції й будувати 5 км шляхів. 

Він також зазначив, що до сьогоднішнього дня в столиці будівництвом метро займалися лише вітчизняні компанії. Але для збільшення темпів його будівництва було прийнято рішення про залучення також зарубіжних компаній з відповідним досвідом. 

За його словами, з цього питання вже проведено попередню роботу. Він повідомив, що проведено попередні переговори десь зі сотнею іноземних компаній, що мають ліцензії на виконання робіт із будівництва метрополітенів, і 19 з них вже дали свою згоду на участь у тендері з відбору виконавця будівництва станцій і ліній київського метро. 


Він також повідомив, що, швидше за все, вже наступного місяця буде оголошено перший такий міжнародний тендер для будівництва другого виходу на станції метро «Вокзальна». 

«З наступного року київський метрополітен будуватимуть і метробудівці інших країн, це однозначно», - сказав він. 

Проект київського метро
Проект будівництва метрополітену Києва до 2020 року тепер можна побачити в будь-якій транспортній карті з газетного кіоску

Довідка УНІАН. Перспективи розвитку Київського метрополітену: на Святошино-Броварской лінії – другий вихід із станції «Вокзальна» заплановано здійснити в 2007-2009 р.;

На Куренівсько-Червоноармійській лінії – перша черга – ділянка від ст. «Либідська» до ст. «Васильківська» заплановано побудувати до кінця 2008 р, другу чергу – від ст. «Васильківська» до ст. «Виставковий центр» заплановано ввести до експлуатації до 2011 р.;

Сирецько-Печерська лінія – завершення будівництва станції «Львівська брама» в комплексі з будівництвом торгово-розважального центру заплановано на 2007-2009 р.; 

Подільсько-Вигурівська лінія – ділянка від ст. «Глибочицька» до ст. «Райдужна» з розгалуженням на ст. «Проспект Ватутіна» Лівобережної лінії (нова лінія з пересадковими станціями на «Вокзальній», «Лук`янівській», «Т. Шевченка» - УНІАН) передбачає будівництво 6 станцій, в т.ч. двох пересадкових заплановано ввести до експлуатації до 2011 р..;

Лівобережна лінія - ділянка від ст. «Райдужна» з відгалуженням до ст. «Милославська», а також продовження Подільсько-Вигурівської лінії від ст. «Глибочицька» до ст. «Райдужна» з будівництвом 6 станцій метро, в т.ч. електродепо «Троєщина» заплановано будівництво в 2008-2011 р.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.В.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 7 червня, 2007, 16:27 1692
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції