Квиток на нижню полицю в потязі подорожчає

Диференційовані ціни з врахуванням комфорту ще точно не визначені© Архів
Гроші 10 листопада, 2010, 10:00 3238 4
Додати до обраного
"Укрзалізниця" повідомила про намір ввести диференціювання тарифів на проїзд в залежності від комфорту.

У 2011 році квиток на нижню полицю в поїзді може коштувати дорожче, ніж на верхню. "Укрзалізниця" повідомила про намір ввести диференціювання тарифів в залежності від комфорту. Також, наприклад, проїзд у новому вагоні з кондиціонером буде коштувати більше, ніж у старому без нього.

Про нову ініціативу заявив заступник гендиректора "Укрзалізниці" Леонід Лобойко. Як повідомляють ЗМІ, тарифи ще точно не визначені, але джерела у відомстві розповіли що, зокрема, нижня полиця буде на 10 гривень дорожча за верхню.

Зазначимо, що подорож з кондиціонером і без диференціювання тарифів коштує дорожче – кондиціонери встановлені у фірмових поїздах, де ціна на проїзд вища. Зокрема, купе у фірмовому поїзді № 80 "Дніпропетровськ-Київ" коштує 130 гривень, а на пасажирському поїзді № 294 "Сімферополь-Київ" з Дніпропетровська до Києва можна доїхати за 96 гривень.

Нагадаємо, найближчим часом "Укрзалізниця" має намір приєднатися до глобальної системи бронювання квитків Amadeus, яка дозволить пасажирам купувати квитки не тільки в касах і на сайті УЗ, але і в агентів.

Читайте також:

"Укрзалізниця" змінить систему бронювання квитків

"Укрзалізниця" ввела пасажирські потяги зі швидкістю 140 км/год

В Україні квитки на потяги можна буде роздруковувати вдома

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Сегодня / А.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 10 листопада, 2010, 10:00 3238 4
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 4
  • Юхим Юхим 10 листопада, 10:37 Згоден 2 Не згоден 0 Фірмовий з кондиціонером? Якби не так. Одного разу навіть офіційно звернувся з цього приводу (там, щоправда, ще й туалет був "запашний" та без зливу) Відреагували. Написали мені, що зняли премії з когось там. Про відшкодування незручностей мені, хоча б на різницю між фірмовим та звичайним потягом, навіть не натякнули. Тобто Укрзалізниця завдяки моєму зверненню зекономила кошти на преміях. Але кондиціонери від цього не стали працювати. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції