LG виходить за рамки звичного в просуванні нових LED LCD телевізорів SL9000

LG починає унікальний промо проект
Гроші 23 листопада, 2009, 16:33 1849
Додати до обраного
LG Electronics починає унікальний промо проект для своїх флагманських LED LCD-телевізорів SL9000 з одношаровим дизайном - так звану "живу" рекламу.

Схоже, що стара реклама поступово відживає своє. Нова техніка вимагає і нової реклами, і сьогодні, поруч із традиційною банерною, друкованою та телевізійною рекламою, активно розвиваються "хитрі" рекламні технології.

З 20 листопада відвідувачі найбільших торгових центрів і магазинів побутової електроніки України зможуть особисто в цьому переконатися. LG Electronics починає унікальний промо проект для своїх флагманських LED LCD-телевізорів SL9000 з одношаровим дизайном. Поряд зі стендами, на яких представлений новий телевізор LG SL9000, буде стояти не звичний промоутер, а віртуальний, який створений з використанням новітніх технологій.

Що ж це таке? Віртуальний промоутер - це нове слово, перспективне рішення в рекламному бізнесі, він представляє собою силует людини, на який за допомогою проектора подається зображення, все це супроводжується аудіо коментарями. Зображення на силует віртуального промоутера створює ефект реальної присутності людини. Таким чином, перед нами, фактично, реклама нового покоління - "жива" реклама.

У великих торгових центрах на спеціально обладнаних стендах будуть встановлені телевізори LG SL9000. Віртуальний промоутер, який знаходиться поруч із телевізором, розповість потенційним покупцям про флагманської моделі лінійки, а також про переваги новітньої технології LED-підсвічування, яка дозволила добитися неймовірної для рідкокристалічних телевізорів контрастності - 3 000 000:1 та яскравих природних кольорів. Зрозуміло, гості стенду зможуть особисто переконатися в словах промоутера і на власні очі побачити яскраві соковиті кольори на екрані телевізора, розглянути його нестандартний мінімалістський дизайн, який ідеально впишеться в будь-який інтер'єр.

Основна ідея, що стоїть за новими флагманськими LED LCD телевізорами LG - вийти за рамки повсякденного, звичного. Починаючи з унікального дизайну - вимкнений телевізор виглядає, як суцільний лист чорного скла, а спеціальне покриття і новітні технології дозволили зменшити відстань між екраном і корпусом, тому телевізор SL9000 відрізняється тонким корпусом (глибиною всього 2,9 см). Таким чином, включивши телевізор, ви можете повністю зануритися в те, що відбувається на екрані, де стираються межі між екраном та інтер'єром, між зображенням і реальністю, між глядачем і світом високих технологій.

Рекламна кампанія триватиме і після Нового року,. Отримати інформацію про новий LED LCD телевізорі LG SL9000 і побачити віртуального промоутера зможуть всі охочі в таких торгових центрах України як: "Караван", "Україна", "Глобус", "Блокбастер" (м. Київ), "Середньофонтанський" (м. Одеса), "Міст Сіті" (м. Дніпропетровськ), "Караван" (м. Харків), "Донецьк Сіті" (м. Донецьк).

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua /
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 23 листопада, 2009, 16:33 1849
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції