Microsoft продає своє рекламне агентство за 530 мільйонів доларів

Razorfish, яка відома своїми розробками рекламних кампаній для Ford, McDonald's, Levi Strauss , виставлена на продаж уже давно.

Французька компанія Publicis Groupe стане новим власником рекламного агентства Razorfish, яке раніше належало Microsoft.

Publicis, один з найбільших гравців на рекламному ринку, заплатить за Razorfish 530 мільйонів доларів.

Як очікується, операція буде завершена до кінця 2009 року, по її підсумках Microsoft стане власником близько 3 відсотків акцій Publicis.

Також в рамках операції компанії укладуть договір про стратегічну співпрацю, згідно якому Publicis протягом п'яти років купуватиме рекламні площі Microsoft, у тому числі і на новій пошуковій системі Bing, за пільговими цінами.

Раніше Microsoft звернулася до ряду відомих агентств, таких як WPP, Omnicom Group і Dentsu з пропозицією про покупку Razorfish. Таку ж пропозицію отримала і Publicis.

Microsoft придбала агентство Razorfish, що спеціалізується на інтернет-маркетингу і рекламі, в 2007 році.

Агентство відоме розробкою рекламних кампаній для Ford, McDonald's, Levi Strauss і багато інших, а також створенням логотипу для пошукової системи Bing.

Читайте також:

Євросоюзу не сподобалося видалення Internet Explorer з Windows

Microsoft відмовилась постачати Windows XP у Росію

Microsoft випускає нового конкурента iPod

Microsoft використовував під своїм брендом розробки інших компаній

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: